BLuetooth adapter @ usb?

Ik zoek een bluetooth adapter/dongel zodat ik me telefoon @ bluetooth kan gebruiken om logo’s/ringtone’s/agenda/contacten etc. over te zenden naar me phone…

Ik heb zelf software van Sony Ericsson dus dat zit wel goed, maar ik zoek dus die bluetooth adapter.

Er zit ook IrDA op met telefoon, maar weet niet wat handiger is. Denk BT omdat dat iets makkelijker en sneller werkt.

Hiero. Belkin heeft volgens mij ook een kantoor in de BeNeLux.

Overigens is bluetooth standaard niet beschermd , dus elke andere blue-tooth-er dicht in de buurt kan jouw pc dan benaderen.

ik heb de sonyericsson t68i.

ik heb ondervonden dat het veel gemakkelijker en beter gaat om via infrarood te werken.
Gewoon omdat je via Bluetooth geen foto’s en dergelijke kan versturen/ontvangen (moet je maar eens opzoeken)

Het enige waarvoor je de bluetooth kan gebruiken van je GSM is om te gebruiken als modem om dan te surfen via GPRS.

Zo surf ik bv met mijn sony digitale camera op het net via bluetooth en gebruik ik de GSM dan als modem

Originally posted by snowie
[B]ik heb de sonyericsson t68i.

… omdat je via Bluetooth geen foto’s en dergelijke kan versturen/ontvangen (moet je maar eens opzoeken)

Het enige waarvoor je de bluetooth kan gebruiken van je GSM is om te gebruiken als modem om dan te surfen via GPRS…
[/B]

Wat je zegt is niet helemaal waar… een klasgenoot heeft een 7650 en wij kunnen zo images over en weer zenden via bluetooth… werkt perfect en snel

alleen moet ik dus nog een adres hebben waar ik zo’n ding kan kopen :wink: