Blu-ray disc software

vbimport

Hallo,
Ik heb 4 weken geleden een vraag online gezet of iemand mij aan blu-ray disc software kon helpen. De man die mij geholpen heeft zij dat ik power DVD 10 moest downloaden. Ik heb dit gedaan maar heb een testversie gedownload van 30 dagen nou kan ik alleen nog maar testversies :sad::sad::sad:op google vinden en die werken niet meer. Kan iemand mij aan software helpen(geen test versie)

Het is shareware. Gewoon kopen denk ik.

Bedankt voor je reactie. Het schiet mij in ene te binnen dat mijn broer dezelfde PC heeft en hij heeft de software wel. Ik maak wel een back-up van zijn pc en zet de software over op die van mij. Het enige minpunt hieraan is dat ik al mijn documenten zal kwijtraken maar dat is nou ook niet heel erg erg. Ik zal de documenten die ik nog nodig heb op een USB-stick of op googledocs zetten.

Met vriendelijke groet en bedankt.
Jeroen van Reeuwijk

[QUOTE=vijfhuizennaar;2541518]Het schiet mij in ene te binnen dat mijn broer dezelfde PC heeft en hij heeft de software wel. Ik maak wel een back-up van zijn pc en zet de software over op die van mij.[/Quote] Dat klinkt behoorlijk illegaal; Iets wat nogal verboden is op dit forum.

Het enige minpunt hieraan is dat ik al mijn documenten zal kwijtraken maar dat is nou ook niet heel erg erg. Ik zal de documenten die ik nog nodig heb op een USB-stick of op googledocs zetten.
Je raakt ook je progamma’s kwijt.

Dat maakt niet uit die instaleer ik wel weer.

[QUOTE=vijfhuizennaar;2541400]Hallo,
… Kan iemand mij aan software helpen(geen test versie)[/QUOTE]

Hier kan je hem zo krijgen. Geen probleem.

grtz Dunedain

Ik ga er niet voor betalen($50,00)

[QUOTE=vijfhuizennaar;2541837]Ik ga er niet voor betalen($50,00)[/QUOTE]

Ok ik kan je ergens wel begrijpen. MAAR! realiseer je je wel dat door te betalen je de ontwikkelaars van de software betaalt om hun product verder te ontwikkelen of nieuwere ( lees betere) producten te maken.

Nee ik ben geen moraalridder, laten we dat ff voorop stellen maar ik ben er wel van overtuigd dat betalen E I G E N L I J K de beste optie is om een goed stukje software in handen te krijgen… Meestal.

Waar je ook nog kan kijken is op de website ( met goedkeuring van TAX btw) www.giveawayoftheday.com Daar is gratis software te krijgen waar je anders voor moet betalen. Let wel het gaat om software die ZIJ aanbieden en geen enkele andere en de aanbieding geld ook echt maar 24 uur. Maar misschien heb je geluk wie weet.

Mocht dit antwoord je niet tevreden stellen denk ik niet dat we je hier kunnen/willen helpen.

grtz Dunedain

Als je een van mijn replies leest staat er:
Bedankt voor je reactie. Het schiet mij in ene te binnen dat mijn broer dezelfde PC heeft en hij heeft de software wel. Ik maak wel een back-up van zijn pc en zet de software over op die van mij. Het enige minpunt hieraan is dat ik al mijn documenten zal kwijtraken maar dat is nou ook niet heel erg erg. Ik zal de documenten die ik nog nodig heb op een USB-stick of op googledocs zetten

Dat klinkt behoorlijk illegaal; Iets wat nogal verboden is op dit forum.
Wat is er illegaal aan om software waar je voor Betaald hebt terug te zetten naar je PC omdat ACER ZELF DE FOUT HEEFT GEMAAKT(Ja ik heb een acer PC) Het was namelijk van acer het stuurprogramma wat er opstond maar omdat mijn computer binnen 1 maand omdat ik een updatebewerking anuleerden kapot ging. Moest window7 opnieuw geïnstaleerd worden dus was ik mijn software kwijt. En trouwens normale mensen maken ook een back-up en zetten het over en dat is niet ilegaal. sterker nog als jij naar computerland gaat of welke winkel dan ook dan kun jeje bestanden, programa’s, instellingen terug laten zetten voor een x bedrag terug laten zetten.En ben ik dan illegaal bezig omdat ik het zelf kan??? Volgens mij niet hoor.

Allereerst wil ik tegen je zeggen dat je niet hoeft te gaan schreeuwen. Ik hoor het toch niet en beter lezen doe ik er ook al niet van.

Ik ga hier geen flamewar beginnen maar wat ik wel even wil zeggen is dat als ik het goed begrijp jij een stukje software op je pc had dat er al opstond toen je hem kocht.

Het was namelijk van acer het stuurprogramma wat er opstond
Misschien ben ik gek maar dan heb je toch een recovery cd/dvd en meerdere cd’s/dvd’s er bij gekregen met alle software er op? Daar staat ALLE software op die je bij je pc geleverd hebt gekregen.

Dan even wat betreft je foutmelding. Ik weet dus niet WAT je verkeerd gedaan hebt maar ik weet wel dat Windows XP en Windows 7 een herstelfunctie hebben. Die is zelfs al beschikbaar in het opstartmenu. Je kan dan kiezen hoe windows op moet starten en daar staat bij: [B]Windows opstarten met de laatste configuratie die werkte[/B]
Windows gebruikt dan in feite een image bestand dat gemaakt is van de laatste keer dat het opstartte zonder problemen.

Ik maak wel een back-up van zijn pc en zet de software over op die van mij.
Wat je daar dus doet in feite is een kopie maken van software die op een andere pc dan de jouwe stond. ( en ja het is hetzelfde type en zo maar toch een andere pc) Als ik het heel zwart wit zie is het vaak zo dat de originele software niet gekopieert mag worden ( staat er ook op!) om op een andere pc dan waarop deze was/is geïnstalleerd te gebruiken. (Maar dat is vrij technisch en ik weet er op dat gebied niet zo HEEL erg veel van) En met die backup van je broers pc om die op jouw pc te zetten doe je dat in feite dus…

Nogmaals: ik ben geen moraal ridder dus wat er wel of niet op mijn pc staat is voor mij. Ik weet wel dat ik in mijn eigen bedrijf het risico van illegale software installeren op die van een klant niet ga nemen. Ook niet op aanvraag van de klant. En ja ik maak backups maar die geef ik aan de klant terug en die mag doen en laten wat hij/zij er mee wil. Dat is niet aan mij…

Maar ik laat het hierbij. Mijn advies is bij deze: Als onze antwoorden je niet bevallen zou je Google eens kunnen proberen daar vind je alles…

grz Dúnedain

ps

@mod van dit forum

mochten er fouten in staan of iets wat in jouw ogen niet klopt graag even aangeven en of veranderen

Ik schreeuw niet tegen je ik ben ook niet boos

Ik zal hem herstellen bedankt voor je hulp:)

graag gedaan.

grtz Dúnedain