Blonde stoot

vbimport

Die titel zal wel de aandacht hebben getrokken :wink: Nee, serieus, het gaat echt over een blonde stoot. Ze zit bij mij in de les. 'k Zou er wel eens iets willen tegen zeggen, maar wat? Nu denken jullie wschl: "zielig", mà à r dit is heel raar, normaal heb ik er geen problemen mee. Tis gewoon dat dit zo'n ferm is. Nu dacht ik gewoon, laat ik er maar een thread van maken en is vragen hoe iemand anders dit doet? Als er een hele hoop volk bij staat? Of nog andere situaties? Oh ja, als er iemand in slaagt van een grappige openinszin te vinden, dan zal ik hem echt zeggen en het resultaat posten. Ik heb gezocht of er over dit onderwerp als was gepost, maar niets gevonden. Als het toch zo is, sluit deze dan maar.

“Even lachen als je met me uit wilt”

“Ken ik jouw niet van de EO jongerendag” (Niet bruikbaar als dat echt zo is)

Heb ik ook ooit eens gehad … toen bleef ik maar om die meid heenhangen… heb er zeker 7 keer gevraagd eens mee uit te gaan , beter leren kennen en zo… steeds een vaag antwoord.

en na maanden opeens kreeg de rest van de klas het door , en toen hoefde het voor mij ook niet meer

Jaren later zag ik haar terug … en ergens was ik blij dat dat niet mijn toekomstbeeld was geworden ; sommige vrouwen moeten echt geen leggings meer dragen als ze dat echt niet meer kunnen.

Ben niet de persoon om je hiermee te helpen…al die blauwtjes tot op heden…zelfs blauwer dan een smurf…

Originally posted by Mr. Belvedere
Jaren later zag ik haar terug … en ergens was ik blij dat dat niet mijn toekomstbeeld was geworden ; sommige vrouwen moeten echt geen leggings meer dragen als ze dat echt niet meer kunnen.

En bedankt…nu staat dat beeld op me netvlies gebrand…slaap ik vannacht weer niet :wink:

“is het de moeite waard dat ik je versier?”
als ie niet werkt, is ze die moeite niet :smiley:

Volgens mij werkt versieren zowiezo slecht, de vrouwen die ik leuk vind houden er iig niet van als een gozer door het stof gaat voor ze. T beste is denk ik vrij veel ermee praten zonder echt te laten merken dat ze je intresseert (MET JE OGEN VAN DIE BORSTEN AFBLIJVEN!!! :stuck_out_tongue: ). Ook zorgen dat je niet als ‘broertje’, ‘goeie vriend’ of andere onzin word gezien (af en toe wat dubbelzinnigs, doch netjes erdoor) en dan moet het vanzelf gaan, gaat het niet vanzelf: NEXT !

Just my 2 cents !

@Wannes: vind em heel goed, zal het is proberen, tis eens iets anders dan: “Ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin”

@Tax: zo in de belastingen zitten, trekt dat geen vrouwen aan? :slight_smile:

@DoMiN8ToR: ben ook helemaal niet van zin om er voor door het stof te kruipen, zocht gewoon een goeie voor contact te maken. Als ze er mee lacht, yihaa, lacht ze er niet mee, laat dan ook maar, saai doos. En als jij echt jouw ogen van die borsten kan houden -> HOMO :wink:

Toch bedankt voor de tips allemaal, zal morgen het vervolg typen

ach, wees toch niet verdrietig.

weet niet hoe oud je bent, welk os je draait etc :wink: (laatste is dus een grap :)) en dus hoe serieus het moet worden.

maar vaak houden schoolliefdes toch op als je van school bent. en dus is het eigenlijk verspilde energie.

Mijn ouders vroegen aan het begin van het schooljaar of er “nog leuke meisjes” in de klas zitten. ik zeg: jah 3. 1 met dikke tieten. 1 gewoon aardig. en 1 vet slim.

toen nix van gehoord.
en het voordeel is dat ik 3 meisje heb om naar uit te kijken…

als je zegt dat je verliefd op haar bent, en dat is wederzijds, dan heb je alleen haar. en stel ze is ziek. wat dan?

dus ik zou het maar “geheim” houden. is toch het leukste.

tenzij je al op de uni of hoge zit. dan wordt het missschien wel eens een beetje tijd.

(niet als je in de 1e zit daarvan, maar als je nog wat jaartjes ouwer bent (voordat mensen die daar zitten zich gekwetst voelen. Tax heeft al echt werk geloof ik, die moet dit maar niet lezen. of wel en nog eens bevestigd zien dat ie een uitzondering is)

maar onthoudt:

alles komt goed

Het is al meer dan 2000 jaar goed gegaan. je vind heus wel iemand.

en dat meisje zou best de ware kunnen zijn. maar als je te jong bent, is het zo goed als zeker de ware niet.

Mijn tip is: zorg dat je gewoon een beetje met haar aan de babbel komt door je losjes te gedragen. Wees jezelf, geef geen hints etc etc. Het kan zo wel een tijdje duren, maar als ze voor je kiest, dan is het meteen om je persoonlijkheid e.d.

Vrouwen vallen over het algemeen niet voor mannetjes met gladde openingszinnen!

Zorg ook bij een babbeltje dat je veel intresse voor haar toont, haar standpunten kunt begrijpen e.d. Maak jezelf niet te intressant etc etc… you know the dril :stuck_out_tongue:

Geef ze een wat geld voor de telefoon en zeg dat ze je terug moet bellen als ze 18 is. Kicken werkte bij mij altijd wel.

Ik ken haar van de univ, ze is dus al 18 :slight_smile: Maar heb het vandaag dus geprobeerd, maar heb Wannes zijn openingszin toch maar achterwege gelaten. Spijtig misschien, t zag er mij iemand uit die er mee zou kunnen lachen.

Na deze ontmoeting kan ik eigenlijk maar één cliché aanhalen: ne nee hebt ge, ne ja kunt ge krijgen. So, just try. Doe ik ook altijd: heb al vanalles meegemaakt. Als ik nu morgen haar naam nog kan te weten komen :slight_smile:

ja, maar wat heb je nu gedaan??
ff wat meer uitleg :smiley:

Edit:

en pics???

Originally posted by happy_61
[B]ja, maar wat heb je nu gedaan??
ff wat meer uitleg :smiley:

[edit]
en pics???
[/edit] [/B]

jah ! we moeten wel wat te evalueren hebben he ?

Some more info. Ik stapte dus vandaag op haar af. (Het lot had mij eindelijk een onderwerp in handen gespeeld. Beetje uitleg: Ik ben dit jaar begonnen met voortstuderen, richting informatica. Na zo ongeveer een half jaar had ik door dat dit toch niet mijn ding was en ben ik overgeschakeld naar moderne geschiedenis (ja, het is een groot verschil :slight_smile: ) Nu had ik nog wat informatie nodig over welk keuzevak ik zou nemen in tweede zit, want moet dan nog een heel deel vakjes doen :wink: ) Heb haar dus gewoon gevraagd welk ik zou nemen. En ze was heel vriendelijk. En ze wist dat ik overgeschakeld was -> positief. Nu morgen nog iets proberen, want dan begint de blok (en heb nog veel te doen :slight_smile: )

Pics? sorry guys, heb ik nog niet. Zal proberen, maar beloof niets. En daarbij, foto’s zien en ze dan afpakken zeker. Vergeet het maar :smiley:

hulp van mij heb je dus al niet meer nodig.
wat je heb gedaan wou ik je ook al vertellen, maar dat hoeft dus al niet meer.
suc6 ermee verder en we horen nog wel hoe het gaat.

Leuke thread! Ben benieuwd hoe het afloopt. Succes dansmug!

:smiley:

Originally posted by Upp3rd0G
[B]Leuke thread! Ben benieuwd hoe het afloopt. Succes dansmug!

:smiley: [/B]

Ach, tis eens over iets anders dan computers. Hoewel:

Hopelijk geraak ik sneller tussen haar laken, dan het is om Tages te kraken!!

Enfin, iedereen bedankt voor de support. Met zoveel mensen achter mij moet ik er wel iets van maken :slight_smile:

Originally posted by dansmug
[B]

Ach, tis eens over iets anders dan computers. [/B]

Eindelijk, dit soort threads (noem ze maar sociale threads) mist dit forum toch best heel erg erg…

tis maar een hint hoor :wink:

Godverdommemiljaardemilledju. Dacht ik vandaag nog eens met haar te praten. Ik dus super goed uitgekiend dat ik haar zou tegenkomen. Dat lukte en ik liep voor haar, maar er was een vriendin bij haar. Dus ik denk: ff wachten. Awel, tijdens dat denken, flits, in rook opgelost precies. Enfin, ze was dus weg, ik zou haar lang niet zien en had geen info :frowning:

Liep daar toch wel mijn reddende engel (een moslimmeisje uit mijn richting, aan de losers:laat de racistische opmerking achterwege aub). Ik omschreef mijn venus en vroeg of zij haar naam wist. Yes motherfuckers yes. Met die naam wist ik genoeg (dank aan de univ die het mooie e-mailadressensysteem op basis van de naam heeft bedacht). Heb haar dus juist een mail gestuurd en nu afwachten (hopelijk wordt ik niet vervolgd voor stalken :wink: ) Het goede nieuws is dat ik wschl lang moet wachten op antwoord (vrouwen en pc’s :slight_smile: ) of zelfs geen krijg. Lees: jullie zijn even gerust.

En wat stond er nou in de mail ( de naam hoef ik echt niet te weten , maak daar maar kruisjes van )

Ik ben benieuwd … alhoewel het nu wel vormen van een reality soap begint aan te nemen (Dus gaarne niet elke keer een cliffhanger :slight_smile: )

ben inderdaad benieuwd hoe dit afloopt hou ons toch vooral op de hoogte :slight_smile: en veel SUC6 m8 :slight_smile: