Blik op de weg filmpje

vbimport

Niet geschikt voor Mattel007!!!

http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200_221/

Gelukkig is het niet mijn auto…??:slight_smile:

auw :slight_smile:

Originally posted by Brinta
[B]Niet geschikt voor Mattel007!!!

http://homepages.svc.fcj.hvu.nl/200_221/ [/B]

ik ben slim genoeg geweest om me gordel aan te doen :slight_smile:

damn wish I had cable ofzow… wat is er te zien? heb geen zin om 20min te gaan downen…

Mafkees die zonder gordel heel relaxed tegen een stilstaande bestelbus klapt en vervolgens heel hard tegen stuur en voorruit gesmeten wordt.

uit tv programma " blik op de weg" of zoiets dergelijks

Ok ik vat het onderwerp… www.kicken.com voor meer van dit soort pics :slight_smile:

klinkt gaaf…maar heb geen zin om dat met m`n isdn te gaan downen :frowning:

emmmm op 20 sec gedownload
snelheid tegen de 93kb/sec
adsl rulezzzz

wel geilig die film
auw ja

Originally posted by xian
klinkt gaaf…maar heb geen zin om dat met m`n isdn te gaan downen :frowning:

Mietje!! Doe ik toch ook!? Hoelang ben je wel nie online bezig met posten enzo zonder dat je aan het downen bent?! Dan kan je toch makkelijk in die tijd die movie downen?! :stuck_out_tongue:

Maar eh… ik mis een codec voor de sound! Heb 1 of andere gedowned maar nog steeds no sound!! :frowning:
Iemand ff in mijn meelbox dumpen plz! Of link passen! :wink:

CooL

LOL

mrDJ

Fun filmpie… :slight_smile:

RTL4 en Erwin :slight_smile:
Wordt ook regelmatig op RTL4 uitgezonden als reclame voor een “Gevaar op de Weg”.

haaaaaahaaaaaaaaahaaa

Hij is wel kewl vind ik zelf :slight_smile:

Hebben jullie een ander filmpje gezien dan ik of zo…ik vond em niet zo bijzonder eigenlijk

shrug :wink:

hij klapt wel keihard op het stuur. Toch maar een gordel dragen :smiley: anders heb je wel behoorlijke hoofdpijn…

Dit filmpje komt uit een tv programma waarin de iets wat asocialere automobilist met een aantal camera’s wordt gevolg tijdens het rijden.

In dit geval is dat erwin die altijd zonder gordel en veel te hard rijdt, en dat maakt het leuk.

filmpje op zich is inderdaad niet bijzonder

Originally posted by Wookie
Maar eh… ik mis een codec voor de sound! Heb 1 of andere gedowned maar nog steeds no sound!! :frowning:
Iemand ff in mijn meelbox dumpen plz! Of link passen! :wink:

Ik quote mezelf maar ff omdat mensen er misschien overheen gelezen hebben! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Brinta
[B]Dit filmpje komt uit een tv programma waarin de iets wat asocialere automobilist met een aantal camera’s wordt gevolg tijdens het rijden.

In dit geval is dat erwin die altijd zonder gordel en veel te hard rijdt, en dat maakt het leuk.

filmpje op zich is inderdaad niet bijzonder [/B]

Presies

mrDJ