Blade 2 al gezien?

vbimport

Aan de mensen die Blade I leuk vonden, kan ik Blade II aanbevelen.

Je kunt een film verwachten met van de eerste tot de laatste minuut actie (niet precies opgemeten;)). Je zult je echt geen minuut vervelen. Wesley Snipes is terug met nog strakkere acties, waar Laura Croft gewoonweg verbleekt! Nog mooier is, is dat hij niet alleen is... je weet soms niet waar je moet kijken :).
Ook de spanning van de film is dik in orde... alhoewel je natuurlijk weet dat de good guys altijd winnen!

Er is slechts één item waarop de film slecht scoort: diepgang! Na ongeveer 30 minuten weet je precies hoe de plot inelkaar zit en eigenlijk kijk je nergens verbaasd van op. Het enige item wat je zou kunnen verbazen ligt er zo duidelijk bovenop, dat zie je meteen! Dat is wel jammer en doet wellicht de spanning te niet.

Hoe dan ook, als je zin hebt ik een lichte film (qua denkwerk) maar veel actie, niet al te veel maar wel mooie effecten en een beetje bloed, dan is Blade II uitermate geschikt!

ik heb blade I niet gezien. is blade II dan ook aan te bevelen?:confused:

vast wel, WS (Wesly Snipes) speelt immers mee :slight_smile:

Originally posted by Totibbs
ik heb blade I niet gezien. is blade II dan ook aan te bevelen?:confused:

Op zich kun je deel 2 wel kijken en snappen zonder dat je deel 1 hebt gekeken… alhoewel het toch niet aan te raden is. Er komen enkele kleine elementen uit 1 in 2 naar voren… niet echt belangrijk voor het verhaal maar wel fijn om te weten (dan vraag je je gedurende de film niet de hele tijd af wie is dat nu weer;))…

Ga ik volgende week naar toe.
Hoop op mooie vechtscenes en vette stukjes technomuziek

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Op zich kun je deel 2 wel kijken en snappen zonder dat je deel 1 hebt gekeken… alhoewel het toch niet aan te raden is. Er komen enkele kleine elementen uit 1 in 2 naar voren… niet echt belangrijk voor het verhaal maar wel fijn om te weten (dan vraag je je gedurende de film niet de hele tijd af wie is dat nu weer;))… [/B]

hehehe doe ik sowiso niet hoor… als mijn broer weer eens iets heeft gehuurd (iets zonder ondertitels, dus engels gesproken) kijk ik met 1 oog naar hem of hij begint te lachen… (kan ik het dus nadoen) en met 1 oog of er wordt geschoten :cool:

hehe toevallig een copietje gevonden in de bos enkele maanden geleden

en ondertussen al een paar keer naar gekeken (vind hem een beetje matrix achtig)

supergewoon voor mij de film van’t jaar

Originally posted by RaSta
hehe toevallig een copietje gevonden in de bos enkele maanden geleden

Tja dat is leuk en wel, maar die bar slechte kopie die over deze aardkloot ronddwaalt haalt het nog niet eens voor 1% zoals’ie in de bios wordt getoond… dat is stukken mooier!!

[B]

(vind hem een beetje matrix achtig) [/B]

Jepz, helemaal gelijk… sommige moves en animaties zijn echt a la Matrix!

zal hem ook eens gaan kijken dan…:smiley:

Ben zelf aan het wachten op Spiderman. Altijd al fan geweest en nu echte film, yihaa. Ook zijn de kritieken lovend. Blade is ook goed, maar sommige mensen moeten nu leren:(

Ach, bijna de hele film is 1 bloedbad! :stuck_out_tongue:

Ik had em al paar weken voor premiere gezien in de Sneak Preview! :smiley:

had net als rasta ook een kopietje gevonden :bigsmile: en had hem dus al gezien vind hem beter als blade 1 :cool:

erg vette film:)

mooie actiescenes, beetje zwak verhaal idd maar erg de moeite als je van snipes/blade1 houdt/hield.

snipes just kick ass allez da is wat ik er van vind

Originally posted by dansmug
Ben zelf aan het wachten op Spiderman.
Is een supercoole film! Misschien dat je een beetje van comics moet houden, maar na X-Men, Unbreakable en Blade is het grote publiek toch al een beetje bekend met de thema’s.

In ieder geval… Spiderman heb ik nu 4 keer gezien en heerst de pan uit! :smiley:

(Ontopic: Blade 1 was cool. Blade 2 wil ik nog zien.)

ik vond Spiderman niet heel erg supper…

het begin is wel leuk. Dat ie een spin wordt enzo. Later, als ie tegen die groene moet, wordt het steeds minder leuk. Je weet immers al hoe het afloopt…
:cool:

note: ik heb geen van de stripboeken gelezen. puur en alleen de film gezien…

goeie film ja

is ie eigenlijk al in de bios? Blade II…

want ik heb hem geleeched. maar er zijn rare dingen :frowning: wil hem eigenlijk wel in de bios zien met die dolby surround sound, en dat lekkere grote scherm zonder (voor mij zichtbare) piXels :cool:

dus wanneer is ie / hoe kom ik erachter of ie erf is?

ik zie het al op www.bios.nl

21 juni vrijdag 22:00 cinema palace hier in Haarlem :cool:
Ill be there :slight_smile:

Edit:

ben er net geweest. super bruut! duurt ook best lang… ruim 2 uur.
Ik dacht op een gegeven moment dat het einde wel zou zijn en dat er een deel III zou komen die daar ongeveer begint.

Het is zekers een aanrader. Wel gek eigenlijk, het ging zo over Vampiers enzo, en rechts voor me zat een stelletje hun ding te doen in het donker…
Nu, dat is dus het bewijs dat film enzo absoluut geen invloed heeft op de verbeelding van mensen. (Op korte termijn dan) Als die jongen zou proberen het meisje zo ver te krijgen, zou ik als meisje dan toch best wel schrikken. Zie je net dat een vampier zijn tanden in de keel heeft gezet, probeerd die jongen het bij jouw te doen…:confused:

Originally posted by Azrael
[B]Is een supercoole film! Misschien dat je een beetje van comics moet houden, maar na X-Men, Unbreakable en Blade is het grote publiek toch al een beetje bekend met de thema’s.

In ieder geval… Spiderman heb ik nu 4 keer gezien en heerst de pan uit! :smiley: [/B]

Heb nu eindelijk em ook gezien (ja, ik heb geen toegang tot die avant-avant premières :wink: ) Vond em echt heel goed. Voor een film houdt ie zich ook vrij goed aan de comic. Laat de 2 maar komen.

Originally posted by Totibbs
want ik heb hem geleeched. maar er zijn rare dingen :frowning: wil hem eigenlijk wel in de bios zien met die dolby surround sound, en dat lekkere grote scherm zonder (voor mij zichtbare) piXels :cool:

met dat idee in mijn achterhoofd ging ik dus ook zondag avond jongstleden naar de bios. H5 in Heerlen.

Hij draaide in zaal 5… voor iemand die die zaal niet kent… pak ongeveer de gemiddelde woonkamer en that’s it.

dts , surround ? NIETS van gemerkt… en wat ongelofelijk veel scenes die gewoon 2 x versneld zijn… dan maar liever wat gevechten minder , maar wel een stuk volgbaarder… dit was echt dikke niks.

en een mooi verhaal … NOT

De muziek was leuk … maar dus geen dts … ikke niet blij…

Ik heb hem een paar weken geleden al gezien