Black & White

vbimport

wat vinden jullie van Black & white, ik heb het net van mijn buurjongen gehad heeft het gedownload
maare ik vind het tofste spel en heel erg mooivan nu toe en jullie??

greetz Stratenboek

ik vind ut zeeer cool, alleen zit in win2k en daar werkt ut niet, en steeds rebooten naar win me … geen zin in :slight_smile:

Ik vind het spel nogla tegenvallen. De besturing is heel moeilijk en omslachtig en de gameplay is niet zo mooi

Voor de rest ziet het spel er wel mooi uit.

Ik denk wel dat er mensen zijn die het spel helemaal het einde vinden.

werkt niet op w2k ???
raar, ik draai op whistler build2464a (ook een nt variant)
en daarop loopt het perfect !!

Tja ligt aan mijn Win 2k ofzo :frowning:

Ik draai voor de rest al mijn spellen op win2k. Wat ik overigens vreemd vind is dat je iedereen altijd over win98 en winME hoort en niet over win2k terwijl win2k toch een stuk stabieler is.

Het is zelfs zo dat mijn pc nog nooit is vastgelopen met win2k.

ik vind het gewoon ff kwijlen

indien je over dej uiste apperatuur beschikt, dan is dit een regelrechte beauty.

En dan de animatiefilmpjes tussendoor zijn ook van bijzonder goede kwaliteit. De verandering van weer, dag en nacht enzo, het is volgens mij een nieuwe mijlpaal in deze soort games.

de besturing van het spel is niet echt fijn maar je hebt het wel nodig om in elk hoekje van het veld te komen !
volgens mij is dit wel de enige en beste oplossing
het is gewoon even wennen, ik kan er gelukkig al aardig mee overweg

btw het spel ziet er op een ati radeon een stuk beter uit dan op een geforce kaart
de ati geeft vollere kleuren en dat doet het spel wel ten goede denk ik !

ik heb zelf een
AMD 800
128 geheugen
geforce2
en 19 inch beeldscherm

dus ik vind het gewoon een tofste
ondanks dat te besturing inderdaad een beetje lastig is

Besturing is denk ik gewoon wennen en je kan hem natuurlijk ook gewoon aanpassen.:wink:

waarom moet er nu gelijk weer worden gezegt hoe snelle computer je wel niet hebt.

zal ik dan ook maar meedoen:

AMD 1100 MHz
256 -133MHz RAM
TNT2 32 MB (ik weet het is oud ja)
19" beeldscherm

AMD is trouwens sneller dan Intel
zie een computertotaal! weet numme rniet meer.

Maar er kwam iut de test dat de 1.2 van AMD op 2 van de 3 punten sneller liep dan de 1.5 van intel en die van intel was toch bijna 2x zo duur… (intel alleen sneller bij MS Office; AMD snellere Inet expierence en nog 1)

RMX heeft de SP1 dan niet gewerkt joh??

Je kan dan nog 1 dingetje proberen de windowsupdate site en dan ff naar updates van drivers laten zoeken help af en toe ook nog wel eens