Black & White updaten?

vbimport

Ik heb laatst de officiele patch gedownload en geinstalleerd. Werkte echter niet. Dus heb ik mijn oude crack erover gezet en dan geeft hij ook een foutmelding. Iemand een idee hoe ik het wel kan laten werken?

Je moet alle register instellingen weg halen van het spel via regedit wel even een backup van je register maken .
Dan zou die weer moeten werken.
:cool:

Nadat je de patch geinstalleerd hebt?

Het spel eerst verwijderen dan kijken of in het register nog instellingen zitten deze alle verwijderen.
hkey_current_user software
hkey_local_machine software
dan het spel installeren de patch er over en het zou weer moeten werken

Werkt niet. Hij vraagt dan nog steeds naar de cd.

Heb je die update patch ook geinstalleerd??
Laat die eens weg.
Je kunt hier kijken voor een andere patch volgens mij heb je een nieuwe nodig ik dacht v 1.100 fixid .exe http://www.scriptforums.com/gcw/games/pc_black_white.shtml

clean install doen en de crack NIET erover kopieren

dan updaten en die crack van de update erover doen

gewoon weg keile da klote spel

Om die update te doen kun je beste inderdaad je gehacke b&w volledig uninstallen , opnieuw installen en dan update eroverheenjagen , dan bij www.gamecopyworld.com de crack voor DIE installeren.

Of je bewaart de originele runblack.exe , zet die eerst weer terug , dan update je de zaak en dan pas weer opnieuw de geupdate crack eroverheen jagen. Dat werkt ook prima.

Helaas had ik de runblack.exe niet bewaard (staat niet op de cd helaas) en moest ik dus opnieuw beginnen. Maja , na een paar daagjes spelen zit ik weer op eiland 4 , wat trouwens best een moeilijk eiland is… en dat schaap houdt maar niet op met schijten … ongeloofelijk…

Bedankt mannen het is gelukt, maar willen jullie me nu nog even helpen met mijn probleem met Op zie mijn andere thread.