Black 'n White Q&A

vbimport

Yo deze topic open ik omdat ik een paar vraagjes heb over Black 'n White. Als jij een vraag hebt mag je het ook gerust stellen.

1. Wat eet een aap? Want mijn aap wil geen graan meer eten denk ik.

2. Die beer op de heuvel is door de bliksem getroffen, door de riem (leash) ging die bliksem ook naar mijn aapje. Hij crepeert nu van de pijn.
    Hoe maak ik hem weer beter?

3. Mijn dorp staat ook deels in de fik, hoe blus ik het vuur? Ze roepen de gehele tijd dat ze hulp nodig hebben enzo. maar hoe blus ik het vuur?

4. Mijn aapje wil maar niet groeien. Ik heb hem een (kleine) steen gegeven maar hij wil er maar niet graag mee spelen. Hoe doe ik het?

Gelieve de oplossingen voor White, want zo speel ik.

je kan je aap, vis laten eten of graan, als ie het niet wil eten van de 1e keer, kan je hem aaien over zijn buikje en dan eet die dat wel

• als je aap al voldoende geleerd heeft, en het water miracle al kent, dan kan ie zijn eigen al blussen, of het heal miracle dan kan ie zijn eigen genezen. Maar na een tijdje als ie in zijn tempel geslapen heeft geneest dat ook stilletjes aan, maar dan houdt ie er blijvende littekens aan over

• je dorp kan je blussen door het water miracle te gebruiken dit doe je door mensen van je dorp te laten worshippen, je aap kan het ook nadat ie het geleerd heeft

• Je aapje groeit het snelst , wanneer je hem laat rusten, als je hem veel eten geeft, en je dorp hem veel aanbidt

als je dorp in de brand staat door die andere god is gaat er een sort portaal open als je daarin gaat kom je in het volgende veld terecht.

Vergeet niet om genoeg villagers en eten + hout door de portal te gooien

whoops ik heb helemaal nix door die portal gegooid. Gelukkig heb ik wel een aantal miricales gekregen :slight_smile:

ik heb nog een vraagje.

Hoe kun je nou precies dingen bouwen zoals huizen enzo? want ik kan die villagers wel oppakken en evt. wegsmijten of ergens anders ‘‘rustig’’ neerzetten, maar ze iets laten doen. ho maar…

je krijgt een gebouw daar moet ge houd instoppen en die maakt een mal de , je zet hem ergens neer en ze beginnen er aan te bouwen !!!

oplossingen in het slecht !!!

Als er een manneke in brand staat dat hij geen brand sticht door ergens doortelopen je kunt makkkelijk hem in de zee dan gooien !!

Als je aap pijn heeft hem nog eens paar flinke blauwe plekken geven !!

En als hij honger heeft geef hem kinderen of mensen mijn aap lust geen ouwe mensen !!

En als je hem een steen geeft moet je hem jeren die op paarden of mensen of huizen gooien !!

En je kunt je beest micerkels leren door een mirecel voor zijn hoofd te doen !!!

En als je dat doet krijgt hij flinkenklauwen en jij krijgt een duivelhand !!

bey bey have fun

bedankt voor je verhaal. maar ik had toch echt gezegd dat ik White speel (’‘goed’’) dus ik heb er niet zo veel aan…

pff goed is moeilijk !! In welke level zit je nu eigenlijk ik kan die idioot nie volgen in level 3

Originally posted by cybermutant
pff goed is moeilijk !! In welke level zit je nu eigenlijk ik kan die idioot nie volgen in level 3

Is dat die met die drie steden? Daar kan ik ook niet langs komen want die eikel kijkt steeds om :mad:

ik had da nie verwacht en poef ik kon weer oppenieuw proberen !!!

En dan zeker die ieritante engel ( o , hi is kwik ) bla bla

daar krijg ik echte zenuwen van !!! :mad:

greetzzz

ik ben in het level na de portal. De portal krijg je nadat die beer dood is.

Ik had al iets gezien met een Schildpad-god. En nog iets geloof ik.

Maar goed of slecht, ik heb echt geen flauw id hoe je een huisje moet bouwen ofzo.