Black and White

vbimport

Ik kan het programma B & W niet opstarten. Steeds als ik het probeer lijkt het even te lukken, maar dan springt het scherm weer terug naar Windows ME.

Ik heb een AMD 1100, 256 MB, Asus V7700 met 32 MB.

Iemand een idee??

hmm heb je een origineel? en B en W is toch een spel en niet een programma?

Maar dat heeft er verder niets mee te maken :confused:

als het de gekopieerde versie is, dan gaat ie opzoek naar een internet verbinding, daardoor start ie niet op
je moet dan ff een firewall installeren, en die geeft dan de melding dat ie contact neemt met internet, dan zeg je dat ie dat niet mag doen, en dan werkt het

BEst ook geen DX 8 gebruiken, heb ik ook heel wat problemen mee gekend bij B&W

Ik heb dan zeker een hele rare versie , want die werkt prima met Direct X 8, maakt ook geen verbinding naar het internet…

Ik weet niet of je een officiele versie hebt of een kopie.

Als je een kopie hebt, moet je op je cd kijken naar een map ‘crack’. Daarin staat een exe bestand, dit kopieer je naar je hd (in de map waar je b&w hebt geinstalleerd). Hij vraagt of je wil vervangen, en dat wil je.

Nu doet ie het.

Nooit ergens last van gehad…gewoon standaard installen en crackie deroverheen…

:cool: …ISO Rulez…:cool:

heb hier zelfde prob:

iso versie geinstalleerd en als ik hem opstart krijg ik een gpf met lhogr.dll ofzo
(en ja ik heb de crack erover gekopieerd :p)

1.1b patch erover gedaan (met crack, duh ;)) en nu vliegt hij terug naar windows bij het opstarten

en het vage eraan is dat de rip ervan wel werkt :confused:

ga naar:

Http://www.gamecopyworld.com

Download vervolgens alle cracks voor de US versie en 1.0
Zo ook de internetfix en dergelijke.
Install die krengen.
Nu doet ie het.

heh, nu werkt ie terug, nadat ik Office XP had geinstalleerd :confused:

installer van office zei in het begin dat ie het systeem nog moest “bijwerken” voordat ie kon installen :slight_smile:

nuja, het probleem ligt waarschijnlijk bij windows of directx ofzo

dus ff windows en/of directx reinstallen zal wel helpen hoop ik :wink:

of de patch 1.1beta installen voor b&w

hallo b&w freakers let goed op als je copie gebruikt er staan namelijk 4 verborgen file’s op als je die niet mee copeerd dan zal hij het nooit doen heb het ook mee gemaakt :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

heb hem gewoon geinstalleerd crack erover geworpen en hup ik was aan 't spelen