Black and White

vbimport

Hoe neem je nu eigenlijk een stad over met Black and White. Ik zit nu vast in de tweede level, dat ik die drie steden moet overnemen. Die eerste twee zijn niet zo’n probleem omdat ik die wel kan platbombarderen met van die vuurballen.

Dat is echter niet zo makkelijk bij de derde stad omdat die heel ver weg ligt. Ik heb er al naar toegebouwd maar dan breekt die andere God mijn hele stad af en dat lukt dus ook niet.

Wie heeft er een idee hoe ik het het best kan aanpakken? Want zo is het ook niet leuk :frowning:

Misschien een ideetje om deze vraag ook eens op een game forum te plaatsen. Want niet iedereen kent het spel of heeft het gespeeld.

Nou veel succes ermee!!

Er zijn gloof ik wel een hoop mensen die hier die game spelen/gespeeld hebben. Mattel in elk geval wel gloof ik! Moet je hem ff vragen!
Ikzelf heb alleen dat begin gedaan toen van alles tussen gekomen… je weet wel! :wink:

wel, ik wou er gisteren al een antwoord op geven, maar toen vond ik de tijd er niet meer voor, sorry daarvoor

In dat 2e level moet je eerst zorgen dat je een workshop hebt, en je gebied groot genoeg is, en je beestje sterk genoeg want die zal je stad moeten verdedigen. Met behulp van die workshop kan je wonders bouwen, daar heb je 7 van die kistjes voor nodig, en heel veel hout, plaats dit nabij een dorp dat je wil innemen, dan krijg je al heel veel aanzien. Het kan ook wonderen doen , om daar is met je beestje naar dat dorp te gaan, en daar liefdadigheids stunten uit te halen, enz …

Originally posted by Mattel007
wel, ik wou er gisteren al een antwoord op geven, maar toen vond ik de tijd er niet meer voor, sorry daarvoor

Hartstikke bedankt maar ik weet niet of ik er veel aan heb want die andere God die heeft mijn creature en die is mijn de hele tijd aan het aanvallen met Lichting Bolt en andere dingen en die is dat stadje wat van mij is aan het proberen over te nemen dus ik weet niet of dat lukt maar ik zal het straks meteen proberen :smiley:

Ik heb net een paar uur gespeeld maar het heeft geen nut gehad. Elke keer als ik een miracle bouw en hij is bij 50% dan maakt die hem kapot met lichtning of een fireball.

Dat spel is gewoon verrot omdat je niet een level opnieuw kunt beginnen. Als je een keer een fout maakt en je hebt hem niet opgeslagen dan kun je weer opnieuw beginnen :frowning: