Black and White Cheat

vbimport

Ik heb gehoord over een cheat die je creature helemaal volgroeid kan maken. Heeft iemand die ?

neen
zoek eens op het net eh

En wat wil je dan als je moet vechten tegen een ander beest?

Ff een keer prakke ofzo?

Ik heb gezocht… Maar alles wat ik vindt zijn trainers voor je villagers.

lamer :wink:

keep it fare

mijne beestje is al heel erg groot geworden

Ja maar ik ben net weer voor de 3e keer opnieuw begonnen. Het lijkt erop dat ik m`n creature elke keer weer helemaal verpest :slight_smile: Weet trouwens iemand een manier om die tutorial te skippen ?

Enne btws ik hoor dingen van 100+ uur voordat je creature helemaal is volgroeid… Die tijd heb ik dus echt niet hea :).

100+uren wel dat zou mij ook niets verbazen als je ziet dat uw beest in de 2e level nog altijd even grot is …

MaFd0n

mijn beestje is al 22 jaaar oud, en zeer sterk, heeft al 17 fights gewonne

Originally posted by Mattel007
mijn beestje is al 22 jaaar oud, en zeer sterk, heeft al 17 fights gewonne

Hmz… niet nuttigs te doen zeker :wink:

Btw, al mijn hout is op en die klote dorpelingen blijven maar aan mijn koop te zijke, ze fucke namelijk maar door.

(waarom hebben ze dat niet vertaald? De dicipel fucker naar de dicipel neukert. Als je het spel nederlands wilt maken, vertaal dan alles)

zoveel te meer je je beestje laat rusten, en eten geeft, zoveel te groter het wordt

geef hem stenen in zijn handen, en hij gaat er mee “body building” doen

mep hem af en toe onderuit, wordt ie hard van

leer hem voldoende miracles aan, dan gebruikt hij die tijdens zijn gevechten

des te verder je verwijderd je bent van je eigen dorp, en je je dichter bevind bij 't dorp van de tegenstander, dan heb jij daar minder kracht, probeer hem altijd uit te dagen op je eigen grondgebied, en zet hem eerst ff in vuur, of bliksem hem ff neer(de vijand he) en dan ff bokswedstrijd houden he :wink:

hoe moet je trouwens huizen bouwen ?

Btw is nog iemand geintreseerd in de bw manual ?

daaar moet je eerst een workshop voor hebben, kun je pas verkrijgen na het 2e/3e level

Ja maar die god in M2 zit de hele tijd te zeuren dat ik m`n villages moet uitbreiden… Helemaal gek wordt ik ervan…

http://www.avault.com/cheats/dl.asp?url=ftp.avault.com/cheats/bwtrn7.zip

Special Features: Creature: Infinite Damage, Never Tired, Never Hungry; Town: Infinite Wood, Infinite Food, Villager Immortality.

Instructions: A “trainer” is a third-party program that is designed to alter memory locations of running programs (games). In order for a trainer to work, it must be running simultaneously with the game it was written for. It is best to first start the game and actually begin playing, then switch back to Windows (using Alt+Tab) and run the trainer. Select the desired options and switch back to the game. Do not CLOSE the trainer until you are finished playing the game. Since trainers are written to alter SPECIFIC memory locations, they usually only work with specific versions of the game. This is the most common problem when trainers seem to be “not working”.

Gebruiken op eigen risico, ik speel liever eerlijk

yup yup :smiley:

nu alleen nog een pent 3 :(:(:frowning:

heeft iemand geprobeert om b&w op een pentium 2 400 mhz te spelen???

heb maar een pent2 :frowning:
oh well

later

Dit heb je nodig voor black and white.

Windows® 95/98/ME/2000
350 MHz Intel® Pentium® II processor
64MB RAM
600MB hard disk (plus extra room for saved games)
4x CD-ROM drive
8MB PCI or AGP 3D accelerator card compatible with DirectX7.0a
Compatible soundcard
Keyboard, Mouse

joh?

dan heb ik verkeerd gelezen of zo iets
thanks!

Shadow

np doe je trouwens mee aan utopia ? games.swirve.com/utopia

Originally posted by The Shadow
[B]yup yup :smiley:

nu alleen nog een pent 3 :(:(:frowning:

heeft iemand geprobeert om b&w op een pentium 2 400 mhz te spelen???

heb maar een pent2 :frowning:
oh well

later [/B]

Nee maar op een P2 450MHZ met GForce 2 werkt die in ieder geval dus ook wel op een P2 400 MHZ denk ik

Als die niet werkt heb je wel een beetje pech al zeg ik het zelf, want het is een behoorlijk topertje

Ik wil graag een trainer die ik heel vroeger ook had voor Black And White

Ik kon oneindig veel houd/eten etc pakken , wie kan deze trainer aan mij geven

heel erg bedankt!

En een Patch die Black And White naar Nederlands vertaalt Pls