Blaaaaaaaaaaa

vbimport

negeer dit bericht maar. Het gaat om degene die het eerst reageert. Die heeft gewonnnen. De prijs is: een vette pubstro vol nieuwe stuff. Helaas ben ik het ip enzo kwijt geraakt dus moet je zelf ff zoeken. Suc6 en reageer het eerst!!!

Me first!

Originally posted by Ruff-Next_Gangsta
Me first!

Laatste woord hebben he?! :stuck_out_tongue:

Wook, spelbreker! Domi heeft gewonnen. Heb ik zelf gezien. Volgende keer ben JIJ gediscwalifiseerd

Originally posted by Totibbs
Wook, spelbreker! Domi heeft gewonnen. Heb ik zelf gezien. Volgende keer ben JIJ gediscwalifiseerd

Ok, ik geef het toe! (Als blijk van eerlijkheid)
Domi was idd de 1e! :smiley:

negeer dit bericht maar. Het gaat om degene die het eerst reageert. Die heeft gewonnnen. De prijs is: een vette pubstro vol nieuwe stuff. Helaas ben ik het ip enzo kwijt geraakt dus moet je zelf ff zoeken. Suc6 en reageer het eerst!!!

handig , zo’n ftp server zonder ip adres …

is dat iets nieuws ? :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

handig , zo’n ftp server zonder ip adres …

is dat iets nieuws ? :slight_smile: [/B]

ipv8 :smiley:

Ikke

Originally posted by Bathurst
Ikke

bedoel je dat jij de 1st post hebt? Hahaha, dan heeft je opticien je opgelicht. Hij heeft je een bril zonder glazen verkocht.

roflmao :smiley:

/me had ooit wel eens mensen horen zeuren over offtopics…

Wie waren dat ookalweer…? :wink:

Ik denk dat je met wat beters moet komen, een vette pubstro vol met nieuwe stuff is tegenwoordig niet meer zo bijzonder, dat heeft iedereen wel! :cool: