Bioscopen open op donderdag!?

vbimport

weet iemand of de bioscopen (in Rotterdam) open zijn aanstaande donderdag? (it being hemelvaartsdag and all…)

het zou toch jammer zijn als ik met mijn date voor een dichte bios zou staan (hoewel :wink: )

but seriously:

open of niet?

ONE

1 telefoontje en je weet het sneller dan met je vraag hier op het forum :wink:

of
www.belbios.nl
www.pathe.nl

Maar ik denk het wel, ze zijn zelfs open op kerstmis en oudjaar (alleen dan niet 's-avonds)

Weet het niet zeker, maar denk het wel. Volgens mij was het zo op hemelvaart naar bios voor 7,50, maar dit kan ook nietkloppen hoor. :smiley:
en wat Da_Taxman zei: bel is of ga er gewoon langs :wink:

Greetz
Mess

Of je kunt naar het strand gaan, wordt hardstikke mooi weer man, dan ga je toch niet in de bioscoop hangen!!

Als het een keer mooi weer is moet je daar wel van genieten, waarschijnlijk krijgen we weer zo’n k*t zomer.

Kzou het niet weten maar www.scoot.nl kan je wellicht helpen…

Ik ga niet… dat weet ik wel zekers :slight_smile:

Originally posted by Reboq
[B]Of je kunt naar het strand gaan, wordt hardstikke mooi weer man, dan ga je toch niet in de bioscoop hangen!!

Als het een keer mooi weer is moet je daar wel van genieten, waarschijnlijk krijgen we weer zo’n k*t zomer. [/B]

je hebt hartstikke gelijk, bioscoop (die overigens wél open is) is a definite no no, ik ga wel lekker naar het strand met 'r!

en we krijgen ongetwijfeld een ***zomer, want dat is nou eenmaal (vrijwel) altijd het geval hier :frowning:

het is dus pakken wat je pakken kan (qua zonnestralen dan he :wink: )

ONE

Originally posted by Reboq
[B]Of je kunt naar het strand gaan, wordt hardstikke mooi weer man, dan ga je toch niet in de bioscoop hangen!!

Als het een keer mooi weer is moet je daar wel van genieten, waarschijnlijk krijgen we weer zo’n k*t zomer. [/B]

ja ook ik moet je groot gelijk geven…
ga donderdag waarschijnlijk ook naar het strand (scheveningen) ff genieten van het mooie weer en m`n vrije dag :slight_smile: