Binnenkort op een Kaza-node bij jou in de buurt?

Een beveiligingscamera in de kantine van het Terra College in Den Haag blijkt de schokkende moord op conrector Hans van Wieren te hebben vastgelegd op video. De beelden zullen door het Openbaar Ministerie worden gebruikt in de rechtszaak tegen de Murat D.

De camera heeft feilloos geregistreerd hoe Murat D. zijn leraar door het hoofd schoot. Dat hij daarbij zijn hoofd zou hebben afgewend, zou door de advokate worden gebruikt om aan te tonen dat Murat “niet de intentie had van Wieren in het hoofd te raken”. Deze verklaring wordt overigens door Peter van Koppen, hoogleraar rechtspsychologie, weerlegd als weinig geloofwaardig. Hij beweert dat daders dat vooral doen om meer kracht te kunnen zetten.

Dus … hoe lang zal het duren voordat dit te downloaden is op Kazaa ?

De beveiligingscamera’s van de Columbine Highschool shootout schijnen ook al overal rond te zweven. Blijkbaar was een documentaire erover niet genoeg om de gore beerputten van zwarte gedachten in de mens te bevredigen.

Ik laat even in het midden wat mijn mening is over de vraag “hoelang het zal duren…”.

Wat wel belangrijk is is dat we weten waar onze maatschappij naar toe gaat. Als heren als Murat D. iets niet zint dan wordt het blijkbaar normaal dat men op een dergelijke wijze handelt. Nog even en NL is 1 grote ghetto.

Originally posted by Wookie
Nog even en NL is 1 grote ghetto.

Dat is het nu ook al :wink:

Originally posted by dansmug
Dat is het nu ook al :wink:

Ja , maar dat deel hebben we in de middeleeuwen afgestoten en Belgïe genoemd. :bigsmile:

Originally posted by Mr. Belvedere
Ja , maar dat deel hebben we in de middeleeuwen afgestoten en Belgïe genoemd. :bigsmile:

Haha! :stuck_out_tongue: Ik vond altijd al dat je zo duidelijk merkte als je de grens over reed. Ineens schijnt de zon niet meer en zijn alle gebouwen grauw en de wegen kut. :Z

Originally posted by Wookie
Haha! :stuck_out_tongue: Ik vond altijd al dat je zo duidelijk merkte als je de grens over reed. Ineens schijnt de zon niet meer en zijn alle gebouwen grauw en de wegen kut. :Z

True…ook die electriciteitsbekabeling boven de grond…

Om even op het onderwerp van de topic terug te komen: wie deze filpjes verspreidt (of afhaalt) op Kazaa is al even ziek als de dader. Bah!

Vreemd genoeg vertrouw ik de internettende medemens wel dat hij of zij dit filmpje inderdaad te ranzig voor woorden vindt en dus inderdaad niet zal downloaden.

Maar nog vreemder vind ik dat ik SBS6 NIET vertrouw… Ze zijn er verdomme toe in staat het bij " Hart van nederland " te laten showen… als is het maar 2 seconden.

Maar zal ik weer teleurgesteld worden in de internettende medemens ? MSN minnende vmbo leerlingen zijn immers kazaa nog niet ontgroeid :slight_smile: