Bin Laden Lookalike in elkaar gemept!

vbimport

BEATING FOR BEN LADEN

Furious partygoers beat up a man who went to their fancy dress bash disguised as Osama bin Laden.

He needed 17 stitches in his face and chest after being punched and kicked by 20 guests.

The victim, named Ben, said: "I didn't mean to upset anyone. It was just for jokes.

"What I don't understand is there were at least two guys at the party dressed up as the Devil. Surely he is more evil than bin Laden will ever be?"

But one of his attackers said: "You have to be a real idiot to want to look like bin Laden. He got what he deserved."

Ben, 24, got his thrashing in Auckland, New Zealand. The attackers fled before police arrived.

Bron: Mirror.co.uk

Ik ga dit niet helemaal vertalen, iedereen snapt het wel (toch?).

Kortom: niet verkleden als Bin Laden! :stuck_out_tongue:

Nieuw Zeeland …

zeker mensen die nogal grote armen hebben , niet helemaal in orde zijn in de bovenkamer en beetje veel tattoos ( lekker stereotiep bezig ! :slight_smile: )

Doet me denken aan Southpark’s episode waar Cartman zich verkleedde als Hitler.

Die afl. is super cartman als hitler(halloween special).
maar zie er de aanstoot niet in maar het is wel heel dom om je nu als bin laden teverkleden met een feest.

Echt waar ik ben zo benieuwd met Carnaval… Wie is Bush en wie Bin Laden? Het zullen er wel een stuk of 50 worden denk ik zo.

Als ik me vanaf vandaag nu eens niet meer scheer…