BIn File?

vbimport

Waar open je een BIN file mee ??
Alvast bedankt.

bin files zijn bestanden die dien weg geschreven te worden met een cdr programma dat bin ondersteund

heb je ook een *.cue bestaat dan dien je dat te importeren in cdrwin ( www.goldenhawk.com )
anders indien je enkel de bin hebt kun je dat wegschrijven met plextor utilities indien je een plextor cdr drive hebt

als ik een BIN en CUE hebt (een film) kan ik die dan afspelen op m’n pc zonder dat ik hem eerst op CD wegbrand?? (ik kijk hem toch maar 1 keer)

Originally posted by MP|3
[B]als ik een BIN en CUE hebt (een film) kan ik die dan afspelen op m’n pc zonder dat ik hem eerst op CD wegbrand?? (ik kijk hem toch maar 1 keer)

[/B]

Ja, dat kan met het proggie “VCDgear”.
Hiermee kan je die .bin converten naar mpeg, en ja, de rest kan / weet je zelf ook wel :slight_smile:

mzzl mrDJ
psxhome@privacyx.com

Gebruik ISObuster om de image uit te pakken!
Na het uitpakken (supersimpel hoor!) kan je eventueel het bestand afspelen, bewerken, branden (met nero bv) of wat dan ook ermee doen!

Neem maar van mij aan dat dit echt wel superhandig is!! :stuck_out_tongue:

ahja ik post dat proggie altijd op het nieuws, maar nooit geprobeerd zelf :slight_smile:

Originally posted by MP|3
ahja ik post dat proggie altijd op het nieuws, maar nooit geprobeerd zelf :slight_smile:

Moet je is doen! :stuck_out_tongue: