Bill Gates Vermoordt!

vbimport

2 april :):slight_smile: a nee,tklopt hier iets ni…

lol

To good to be true :slight_smile: :slight_smile: :wink:

Alhoewel dan zet weer de 1/2 van de software wereld zonder leider en das ook nie goe of wel ?

Wat geen leider?! Denk je dat Bill nog wat doet dan voor MS?! Volgens mij heeft ie daar allemaal mannetjes voor! Hijs drukker met de uitbouw van z’n huisje bezig @ the moment! :wink:
… Af & toe een lezinkje… hehe! :stuck_out_tongue:

pech, anders kon ik men spaarboekje misschien wat spekken

Hoezo Mattel: sta je in zijn testament? :slight_smile:

Originally posted by Wookie
Wat geen leider?! Denk je dat Bill nog wat doet dan voor MS?! Volgens mij heeft ie daar allemaal mannetjes voor! Hijs drukker met de uitbouw van z’n huisje bezig @ the moment! :wink:

Zou ik ook doen :D, jij niet dan!? :slight_smile:
hehe

Greetz
Mess

Originally posted by Dee-ehn
Hoezo Mattel: sta je in zijn testament? :slight_smile:

dat ga ik niet aan je neus hangen :stuck_out_tongue:

ook al maakt hij ( zijn bedrijf eigenlijk ) klote software en ook al is het een gigantisch sulletje…
toch heeft die vent het helemaal voor elkaar…

Ik denk da t bill een zeer goede reclamemanneke is,en dat hij op’t vlak van contracten maken,een van de slimste mensen is,maar er zijn zo veel mensen slimmer dan heb int gebied programeren

Originally posted by Wookie

En wie denk je dat die mannetjes aanstuurd dan ?

CoRRECTIE: WIe denk je dat die mannetjes BETAALD!!!

uhh ummm de belastingsdienst??
Nee MS natuurlijk :smiley: zat geld die koekerts

ik zou er geld op zetten dat bill,gewoon wat aziaten achter een pc zetten en ze met behulp van een tv-programma,ze laat leren programmeren,lekker goedkoop en dan hoeft hij maar 100copies van windows te verkopen om al pure winst te hebben… :):):slight_smile:
Sorry voor moesten er aziatische nederlandstalige mensen zijn,'t is maar een lolletje hé

Originally posted by lovendegem
[B]

CoRRECTIE: WIe denk je dat die mannetjes BETAALD!!! [/B]

:slight_smile: beide dan hea :slight_smile:

Tja hij heeft het voorelkaar… dat is meestal zo dat het slechtste wint ja… denk maar aan de chef van Philips… die is ook vet rijk… en wat maken ze? Bagger!

het slechte wint toch niet altijd,kijk eens naar buiten. in de softwxare bizz draait het allemaal om de rijksten…

whahahahaha die was goed :slight_smile:
hehehehe
spijtig dat het nie waar is he :smiley:

had ik 20 jaar geleden maar aandelen M$ gekocht :slight_smile: