Bigdiet deel 2

vbimport

Omdat Big DIET een groot succes is, komt er een vervolg: Big DIET 2. In februari 2002 betreden twaalf nieuwe Gasten het Big DIET Kasteel om daar te vechten tegen hun overtollige kilo’s. Eindelijk krijg jij de kans om af te vallen in het luxe Kasteel, met alle faciliteiten binnen handbereik. Lekker en gezond eten, sporten en uitstapjes onder het oog van de camera kan voor jou realiteit worden! Wil jij nog meer afvallen dan de Big DIET Gasten tot nu toe gedaan hebben? Grijp dan nu je kans en geef je op. Big DIET 2002 is op zoek naar mensen die kilo’s af willen vallen en hun eet- en leefgewoonten willen verbeteren. Schrijf in een brief wat je weegt, hoeveel je gewogen hebt, je streefgewicht, lengte en een motivatie waarom je mee wilt doen aan Big DIET 2. Vergeet niet een actuele foto en eventueel een foto uit slankere tijden mee te sturen. Alles naar het onderstaande adres.

Big DIET 2002
Postbus 27800
1202 KS Hilversum

Ik weeg te weinig iemand tips om bij te komen ?

Ik ga niet. Ik voel me niet zielig en heb geen gebrek aan zelfvertrouwen.
Verder ga ik me ook niet een half jaar lang in een kasteel opsluiten met een stelletje mafketels die te dik zijn…

en zo dik ben ik ook weer niet :stuck_out_tongue:

Big diet zuigt… Echt kom op Een beetje naar te dikke volgevreten varkens zitten kijken is toch niet cool…

Flits, ben jij ingehuurd door SBS6 om al voortijdig reclame te maken? Daar lijkt het anders verdacht veel op!

Yak, ik voel er dus echt nix voor om een beetje samen met wat Erica Terpstra’s af te gaan vallen. Dat ook nog eens in het ‘prachtige Zuid-Limburgse landschap’, wat ik verdomme toch al m’n hele leven iedere dag zie. Ik ben ook niet te dik(70kg, 1,80m) Nu krijg ik gelijk een idee voor een nieuwe poll: ‘hoeveel wegen de freakers?’

Cum-a-lot, als je wilt bijkomen moet je gewoon veel Belgische frieten gaan eten, in die dingen zit zoveel vet dat ze gewoon slaphangen.

Originally posted by R0bby
[B]Flits, ben jij ingehuurd door SBS6 om al voortijdig reclame te maken? Daar lijkt het anders verdacht veel op!

Yak, ik voel er dus echt nix voor om een beetje samen met wat Erica Terpstra’s af te gaan vallen. Dat ook nog eens in het ‘prachtige Zuid-Limburgse landschap’, wat ik verdomme toch al m’n hele leven iedere dag zie. Ik ben ook niet te dik(70kg, 1,80m) Nu krijg ik gelijk een idee voor een nieuwe poll: ‘hoeveel wegen de freakers?’

Cum-a-lot, als je wilt bijkomen moet je gewoon veel Belgische frieten gaan eten, in die dingen zit zoveel vet dat ze gewoon slaphangen. [/B]

Maar lekker zijn ze wel :stuck_out_tongue:

Originally posted by R0bby
[B]Flits, ben jij ingehuurd door SBS6 om al voortijdig reclame te maken? Daar lijkt het anders verdacht veel op!

Cum-a-lot, als je wilt bijkomen moet je gewoon veel Belgische frieten gaan eten, in die dingen zit zoveel vet dat ze gewoon slaphangen. [/B]

nee RObby ik werk niet bij sbs6

Ik weeg geloof ik wel een beetje te veel. Neem mijn lengte. Haal daar 100 centimeter vanaf. Het aantal centimeters dat je over houdt is mijn gewicht in kg.
Bijv.
Ik ben 180 centimeter lang, dan weeg ik 180-100=80 cm.
80cm = 80 kg.

Ik vind het wel okay. mijn moma niet zo echt. BOEIE. Ik leef tenslotte maar 1x en denk niet:’‘Jakkes dit hangt slap van ut vet, dit vreet ik niet.’’

" Je moet niet zoveel (vet) eten ; Dat schaadt je lichaam"

" Schaden ? Ik VERWEN mijn lichaam !"

" Hij rookte niet , dronk niet , ging nooit achter de vrouwtjes aan ; En hij is tijdens zijn dagelijke jogging uurtje onder de tram terecht gekomen… Laten we 5 minuten hard lachen voordat we hem ter aarde bestellen "

“Beste Petrus , Ik rookte nooit ,dronk nooit , ging alleen met mijn eigen vrouw naar bed” " Gaat u maar naar kamer twee voor een paar vleugels " " Oh cool ! Wordt ik nu een engeltje ? "
"Nee , een domme gans "

Hehe LOL

maarja dit komt allemaal uit op het motto dat in de signature van Flits zit :slight_smile:

Bereken ineens je QI index, bepaalt ofdat je overgewicht hebt of niet

QI= lager dan 15 = onder gewicht
QI= 20-25 = normaal
QI= 25-30 = matig over gewicht
QI= 30-35 = zwaar overgewicht

QI = gewicht / lengte x lengte