Big tower

vbimport

Weinig kans…

bestaan er ook towers waar je 2 moederborden in kunt plaatsen. ??
b.v. tegenover elkaar met alle kaarten erop ?
en dan niet meteen beginnen over een kompleet rek maar over een zo klein mogenlijke behuizing.

denk ik niet. je trouwens ook maar 1 stroomkabel voor 1 moederbord aan je voeding hangen. Heb beetje rondgemaild naar mensen in de states en zij hebben er nog nooit van gehoord.is het de bedoeling om de 2 borden dan ook samen te laten werken ?

denk ik niet. je hebt trouwens ook maar 1 stroomkabel voor 1 moederbord aan je voeding hangen. Heb beetje rondgemaild naar mensen in de states en zij hebben er nog nooit van gehoord. is het de bedoeling om de 2 borden dan ook samen te laten werken ?

samen werken is niet perse nodig maar zou makkelijk kunnen zijn.
het gaat nu ff om ruimtegebrek.
als alles in een kast zou zitten, als het moet met 2 voedingen, zo klein mogenlijk kan ik weer ff vooruit.

Koop 2 kasten
Haal van de een de bodem eruit en van de ander de bovenkant en zet ze op elkaar
toch???

Grin

moet wel te doen zijn in een BigTower heb je ruimte zat voor een tweede PSU.

wordt wel een beetje krap met de kaarten op de ander mobo, die botsen natuurlijk tegen de anderen aan als je Big Tower niet echt breed is.

koop gewoon 2 big towers…1 zet je op de normale plaats…de andere ipv je burostoel…

klaar is kees…alleen heb je geen rugsteun…

maar ja…alles went

Niet slecht AndroMediA, maar zit Portje dan niet iets te hoog, of moet hij zijn mooie bureau maar dan verhogen ???

Madmax