Beveiligingscode 8850 cracken!

vbimport

ik zit met een major problem met men foontje…ik heb dus al een tijdje een 8850. Hij was 2e hands van een gozer gekocht…ik kan die gast niet bereiken en zal waarschijnlijk lang gaan duren en als ik em al aan de telefoon krijg weet ik niet of ie me kan helpen, want ik weet de beveiligingscode niet meer!

Dat houdt dus in dat alleen mijn simkaart erin kan en ik em niet kan ruilen wat ik dus wilde doen vanavond, maar ben er dus achter gekomen dat je die code nodig hebt zodra je er een andere simkaart instopt…ik heb geen datakabel…:mad:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat bijvoorbeeld de fabrieksstandaard er weer ingezet kan worden???

pls pls pls help…!!!

lamaar…heb de code zelf al gecracked…close de thread maar weer @-'s spanx anyways! :smiley:

hoe ?!

Originally posted by whatever
hoe ?!

door heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel diep na te denken! :stuck_out_tongue: :wink:

Originally posted by whatever
hoe ?!

Via je IR poort? Anders is er geen mogelijkheid om 't zonder kabel te doen, toch?

Ik heb n.l. nog een 6210 liggen met de eerste bios versie die ik wil unlocken. Lukt alleen niet want alle utils resetten 't toestel als ik hem aan m’n datacable hang. 6210’s van vrienden van me werken gek genoeg wel aan hetzelfde kabeltje… Deze hebben overigens wel allemaal een hogere bios versie tevens v.v. een nederlands menu (zit er bij mij ook niet in)

Waarschijnlijk heeft de KPN waar met het toestel zitten kutten, al’is eerder met dat bijltje gehakt. Ik zocht toen een nieuwe boddy voor een Darwin toestel (KPN versie van een Nokia), Koste 245,- incl. ombouw… Orgineel Nokia (die net niet overeen kwam) > 85,- :frowning: F#cK’eM!

Mazzl