Beveiligde webpagina code

vbimport

Voor een vriend maak ik een beveiligde webpagina: na het invoeren van het correcte passwoord word je automatisch doorgestuurd naar een andere webpagina. Nu zou ik willen dat deze pagina een cookie op de computer plaatst van de persoon die juist correct heeft ingelogd en dan automatisch doorverwijst naar index.html.

Wanneer die persoon dan de beveiligde webzone binnengaat wordt de computer gecontroleerd op het bezit van die cookie:

[list=1]
[li]als de cookie niet bestaat --> openen van foute aanmeldingspagina
[/li][li]als de cookie wel bestaat --> correct openen van de beveiligde webpagina.
[/li][/list=1]

Ik heb al een goed werkend javascript voor de passwoord inlog, alleen zoek ik iemand die de cookie code en het automatisch doorverwijs code zou kunnen schrijven.

Thnx

Niemand met java en html kennis???

Originally posted by m-pox
[B]Voor een vriend maak ik een beveiligde webpagina: na het invoeren van het correcte passwoord word je automatisch doorgestuurd naar een andere webpagina. Nu zou ik willen dat deze pagina een cookie op de computer plaatst van de persoon die juist correct heeft ingelogd <–

Wanneer die persoon dan de beveiligde webzone binnengaat wordt de computer gecontroleerd op het bezit van die cookie:

[/B]

Je wilt dus dat als iemand inlogt er een cookie wordt geplaatst, maar een stukje verder staat er dat je wilt dat er een cookie nodig is om in te kunnen loggen? Beetje vreemd, misschien is het makkelijker om gewoon een simpel perl scriptje te gebruiken, dat is ook minder makkelijk te kraken dan een java file’tje.

zou het niet via een cookie doen als ik u was …

Hoe dan wel?

Originally posted by m-pox
Hoe dan wel?

Gewoon een cgi/perl script gebruiken! Deze kun je wel vinden op cgi.pagina.nl

Thnx