Beveiligde QuickTime movies

vbimport

Weet iemand een trucje of een crack om die dingen toch op te kunnen slaan? Ik wil een aantal movietrailers graag bewaren (oa TombRaider hoogste res) maar dat wil dus niet.

…/windows/Temporary Internet Files/…

en zoek *.mov en kopieer/verplaats ze…

En zorg ook voor een geregistreerde versie van quicktime movie player !

In veel gevallen, nadat de trailer is ingeladen kan je rechtonder klikken en movie bewaren waar je wil (save as quicktime movie)

Ja, dat lukte inderdaad bij die Tomb Raider hires (dat van die temporary internet files) maar lang niet bij allemaal. Final Fantasy hires verschijnt nl niet in de temp Internet files, terwijl ie hem wel helemaal heeft gecached. En wat je zegt over dat “save movie” werkt dus niet bij dat soort movies, ze zijn save disabled. Maar misschien is er een andere oplossing?

Just give me the url from where u wanna d/l these trailers…

Or better, try these ones first…
en laat de spaties weg …:stuck_out_tongue:

ht tp://w ww.apple.com/trailers/

ht tp://w ww.darkhorizons.com/index2n.html

ht tp://w ww.dvd75.de/index.html?target=MOVIEznTRAILER.html

ht tp://w ww.film.com/

ht tp://w ww.movie-list.com/

PS… Is uw versie van quicktime geregistreerd? Dat maakt ook een groot verschil uit (kunnen saven of niet) - denk ik- .

Programmaatje als Total recorder (of was dat alleen voor geluid, dat vergeet ik iedere keer)?

Er zijn programma’s waarmee je streaming content kunt capturen, is ook een keer een thread over geweest in een van de Dutch fora (al wel een aardige tijd geleden).

met het programma streambox zou je real time filmpjes moeten kunnen downloaden en opslaan