Beveiligde PC games

vbimport

Ik weet dat dit een stom vraag gaat zijn maar ik ben niet zo thuis in de PC games.
Ik heb SPEC OPS 2 en NFS porsche en Rally Masters en nu wil ik daar ene backup van maken.

SPEC OPS 2 : SAFE DISC
Rally Masters : LASERLOCK
NFS porsche : SAFE DISC

Hoe kan ik deze het beste kopieeren ?
Mijne WRITER ondersteunt NIET clonecd.
blindread ofzo ?
Ik heb de cracks gedownload op megagames.
Kan ik niet gewoon de opstart EXE file niet op de CD weg laten en die dan vervangen door de CRACK. Of kan die dat dan niet meer installeren ? Kijk het installatie programma naar de grote van de EXE file ?
Heeft iemand al deze games gecopieerd ZONDER clonecd ???

Je doet het best zoals ik en dat is een andere writer kopen. Maar anders zet je bij de cd van de game gewoon nog een directory Crack. Als je het game installeert, kopiëer je de file met de crack naar de dir waar je je game hebt geïnstalleerd.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Sperminator:
Je doet het best zoals ik en dat is een andere writer kopen. Maar anders zet je bij de cd van de game gewoon nog een directory Crack. Als je het game installeert, kopiëer je de file met de crack naar de dir waar je je game hebt geïnstalleerd.<HR></BLOCKQUOTE>

Yep hij heeft totaal gelijk !
dat is echt makkelijk!!!
enkel als je een cd copy exe hebt dan moet je gewoon de exe vervagen en dan pas naar een cdr branden dan moet je nog niet eens achter een instalatie iets kopieren anders bij andere cracks zoals no cd of fixed exe cracks moet je die zoals hij zei gewoon een DIR bijmaken op de cd die crack noemt en dan plak je die crack erin
Pas op!!!de cd moet altijd dezelfde naam hebben dan de originele!!!

Hey fordcapi. Gebruik voor de SafeDisc beveiligingen gewoon de SafeDisc Unwrapper. Te downen van mijn site. Voor de LaserLock beveiliging moet je de een HexEditor gebruiken (te vinden op www.astalavista.com )

Zo heb je helemaal geen cracks nodig.

Mijn site: www.gamefreakcdcopy.com

Hoop dat je er wat aan hebt

thx
Hoe moet ik blindread instellen voor een SAFEDISC of voor een LASERLOCK protectie ?
NIBBLE
ONE BIG GAP
MORE big gaps
???
HexEditor is dat een moeilijk programma ?

ik ga het zo doen als op uw site staat Gamefreak_cd_copy
gewoon de ganse cd op HD zetten en SafeDisc Unwrapper gebruiken.

ik weet niet als ik die LASERLOCK beveiliging kan om zeilen met HExeditor
(nooit mee gewerkt)

Moet ik ook de ganse cd op mijn HD copieren voor die LASERLOCK protectie ? (rally masters)

Bij SPEC OPS 2 staat de dplayerx.dll
niet in dezelfde directory als de ICD files.

Er zijn verschillende sub directory’s zoals
English, German, Italian,… en onder iedere subdirectory (talen) zitten 2 ICD files D3D.ICD en
VOODOO.ICD
hoe moet ik dit nu doen met UNSAFEDISC ???
MOET IK IEDER ICD file aanduiden ?

Niet zo moeilijk…gewoon zoals sperminator en ken08 al zeiden…haal je cracks hier www.gamecopyworld.com

thx iedereen.

Ik kreeg juist die LASERLOCK beschermde game niet gecopieerd.

Daar bestaat geen BACKUP crack (rally masters) voor wel een NO CD crack.

Waar vind ik HEXEDITOR juist ??
En uitleg hoe ik dat moet gebruiken
ik heb wel ene Hexeditor maar weet niet als dat de juiste is.