Beveiligd Excel sheet

vbimport

Zit met een Excel file waarvan bepaalde cellen beveiligd zijn om te veranderen. Om de beveiliging eraf te halen heb ik een pass nodig, die ik uiteraard niet heb. Degene die die pass wel heeft is op vakantie en kan ik dus nie bereiken. :frowning: (en ga em daar ook nie mee storen! :p)
Ik weet dat je ook het hele bestand kan beveiligen en dat daar progjes voor zijn om de beveiling ervanaf te halen maar hoe zit het met aparte cellen die beveiligd zijn?! Hoe krijg ik dat dan weg?! :confused:

Thx alvast hè! :cool:

Zou je niet met een proggie zoals Caine het pw kunnen vinden? Met een brute force attack dan?

Caine vind je altijd op www.download.com

En waar nog meer?! Want bij Download.com kennen ze ut nie! (Tucows ook nie!) Als ik ut bij Google intoets dan krijg ik de hele familie Caine te zien maar geen progje ofzo! :frowning:

op elcomsoft
kun je een demo versie van zo’n programma afhalen.
Demo werkt alleen met paswoorden van max. 3 karakters.

Je kan dus best op een of andere manier registreren :cool:

Ik heb thuis nog een werkende versie liggen van een andere progje dat hetzelfde doet. Als ik het niet vergeet en als jij er nog niet uit bent, dan zoek ik dat nog wel even op vanavond.

Heb het progje gedowned maar kan d’r geen kraak voor vinden. Kan je me ff een sn PM-en anders? Of krek senden?!
Thx!

[i]30-7-2001 15:55:45 - Analysing Excel sheets structure…
30-7-2001 15:55:45 - The password has been found, but its length exceeds evaluation version limitation. Please consider purchasing the full version.

[/i]

Schijnt dus wel te werken maar heb dus wel ff die key nodig… plz! :wink:

Wookie,

ik heb me hier al suf gezocht maar ik vind er dus ook geen. Hopelijk vindt iemand anders er één ?

Wat je nog kan proberen is de 97 versie ergens te downloaden en het daarmee eens te proberen. Ik kan je nog een paar links geven.
link1
link2
password crackers
Of anders met deze software
passware

Sorry maar meer kon ik ook niet vinden.

wookie, check je mail en icq, greetz scooby

kain kan het ook nog zijn of cain ofzo :wink:

weet het niet laatsat van een m8 gekregen toen ik errgens een paar zaakjes moest oplossen :wink:

Ik kan die progjes echt niet vinden hoor.

Maar ik bedacht me ineens dat hier al eens een topic over geweest was, dus deed een beroep op de search optie. En wat vond ik? Deze topic! En wat nou het mooiste van alles was, waarschijnlijk dat ik het me daarom ook herinnerde, is dat ik het antwoord toen zelf gegeven had! :wink: LOL!

Het werkte overigens ook nog! :stuck_out_tongue:

Wel, Wookie, die was ik nu ook tegengekomen, maar ik dacht dat het de bedoeling was om de paswoorden te achterhalen, zodat je collega achteraf nog altijd met een beveiligd document zou kunnen werken. Met die plug-in haal je de paswoorden volgens mij gewoon weg, zodat het document niet meer beveiligd is. Ik wist niet dat dat ook OK was voor jou.

Klein misverstand-nuanceverschil dus.

Originally posted by Wookie
Degene die die pass wel heeft is op vakantie en kan ik dus nie bereiken.

Dacht dat ik hiermee wel duidelijk had gemaakt dat ik die pass anders heus wel zou krijgen van diegene… :wink:

Maar het is dus al gelukt! :slight_smile:
Pass is er in z’n geheel af!

Thx allemaal!