Beterrrrrrrr

vbimport

Eigenlijk serieus, maar het feit dat het forum het weer doet is een uitermate serieuze zaak.
Zoals altijd wil ik natuurlijk als eerste weer iedereen welkom heten en de administrators complimenteren met dit geweldige forum.

Ziet er vanouds uit en ik voel de adrenaline al weer door mijn aderen stromen, net als ik de studiepunten weer door mijn vingers voel glippen…

Ik moet wel uitkijken hiero…anders studeer ik de komende 20 jaar nog niet af en dan moet de receptie nog langer uitgesteld worden.

Welkom terug en laten we er een groots feest van maken!!

we zetten wel een ban op je joh :wink:

Al was het alleen maar omdat je wel verdacht snel replied…
De hele tijd borg.cdfreaks.com/forum aan het visiten ofzo?

Een duiveltje fluisterde waar ik moest zijn…
En een ban zou ik nu wel overleven, maar dan moet deze wel snel komen, voordat het te laat is en de verslaving mij echt te pakken krijgt weer…

Hier heb ik zooooo lang op moeten wachten…

Misschien gewoon weer junior member maken of zo…is dat niet genoeg straf, hoef ik me nergens zorgen over te maken ook :wink:

ik stel voor tax +b :slight_smile:

Heerlijk zoals men zich geliefd waant en dan ineens met de keiharde werkelijkheid wordt geconfronteerd…
:wink:

Voor mij rule je nog steeds hoor Tax.

Gelukkig zijn er nog mensen zoals Ruff die een mens wel waarderen (of in ieder geval laten denken dat het zo is :wink: )

Is gelijk een test of het aantal postings wel doortelt, want duiveltje fluisterde mij in dat dit niet zou kloppen…

Ik meen het hoor tax…
maar de telling werkt perfect mijns inziens…remember ik was degene met die vele postings

Jep, zag het ook, maar om nu gelijk weer te posten…ik dacht, ik wacht even :wink:

En Ruff, ik hou ook van jou

zou dit meteen weer d e langste post worden sinds tijden…?

wanneer komt er eigenlijks een meeling dat hetforum online is ?

Nu nog niet :slight_smile:

geduld is een schone zaak

phpmarcel maakt ook snelle carriere moves…hijs nu al admin …zo weinig postings…

en zelfs gelijk beleidsmedewerker…

[Edited by Ruff-Next_Gangsta on 02-19-2001 at 11:50 PM]

Het is in ieder geval al de langste post van dit jaar, daar kan niemand wat tegenin brengen op dit moment…

Maar morgen toch maar weer proberen de adrenaline te bedwingen en proberen aan mijn scriptie gaan werken…had al op bed moeten liggen…jullie schuld :wink:

agja…sinds ik toch van irc wordt afgeflood…kan ik hier mooi men tijd aan besteden:-)

ja toch…

TAx op Bed kom op…

Truste dan

en sommige mensen roelen gewoon zo erg die geef je meteen admin status he… :smiley:

Nieuw beleid MBT het worden van Administrator ?? domi…

zie dat er al 2 nieuwe bij zijn gekomen

Originally posted by Ruff-Next_Gangsta
[B]phpmarcel maakt ook snelle carriere moves…hijs nu al admin …zo weinig postings…

en zelfs gelijk beleidsmedewerker…
[/B]

Tsja, zelf vbb geinstalleerd, dus dan begin ik niet meer onderaan :slight_smile: