Betaling CDFREAKS T-shirts

vbimport

Om de CDFRAKS T-shirts te betalen, wordt er gevraagd een betaling te doen op een rekeningnummer in NL.
Als Belg, moet ik daarvoor bij de bank langs om zulk een overschrijving te doen in vreemde valuta. Aangezien ik pas 's avonds laat thuiskom, heb ik zelden de gelegenheid om bij de bank langs te gaan. Ik doe bijna al mijn verrichtingen via het internet. Ik vind het dus spijtig, aangezien de grote Belgische populatie op CDFREAKS, dat er geen Belgisch rekeningnummer opgegeven wordt. En tevens, als je als Belg dan toch die overschrijving doet op het NL rekeningnummer, komen er nog een heleboel onkosten bij. Ik hoop dus dat er volgende keer ook een Belgisch rekeningnummer verschijnt. Niettemin zal ik toch nog de overschrijving proberen te doen via een andere persoon. Wat vinden de Belgen op CDFREAKS hiervan?

Je kunt het geld ook opsturen naar het postbusadres dat in de mail staat die je hebt gekregen, ik denk dat dit makkelijker en goedkoper is !

er zullen toch nog wel andere mogelijk heden zijn vor in belgië of niet ik hoop in iedergeval dat de mijne gauw binnen zijn

Originally posted by bioEman
Ik vind het dus spijtig, aangezien de grote Belgische populatie op CDFREAKS, dat er geen Belgisch rekeningnummer opgegeven wordt.

Dat zou betekenen dat we ook een US rekeningnummer, Pools rekeningnummer, Zweeds rekeningnummer, Deens rekeningnummer etc. zouden moeten openen…dat gaat niet zomaar en zou ook teveel moeite zijn voor wat nu in ieder geval een eenmalige actie is (misschien in de toekomst weer iets nieuws).

De optie van het opsturen per post is in de betalingsmail al aangegeven, zoals Domin8tor al zei, dit is echter wel op eigen risico.

CD Freaks is nu eenmaal geenmultinational…helaas :smiley:

dan zou je het al aangetekend moeten versturen want bij de ptt komt echt een heleboel kwijt, ik weet niet hoe dat met de belgische post zit ?

Nix tegen de PTT de PTT roelt wel hoor:)

Originally posted by pietpaulusma
Nix tegen de PTT de PTT roelt wel hoor:)

3X raden…

1. hij werkt bij de post
  2. hij verdient op alternatieve manier aan de post
  3. hij gebruikt de post voor dubieuze zaken :smiley:

Of alledrie! :wink: