BETAALDE MP3's

vbimport

je hebt tegenwoordig ook zo van die sites waar je tegen betaling mp3z kunt downloaden wat legaal is zoals

www.emusic.com
www.allofmp3.com

de kwestie, is het wel zo legaal als we denken, mogen we wel echt onbeperkt binnenhalen, of schuilt er toch nog een adder onder het gras. De die hard leken onderons zweren misschien bij het fxp, gratis en voor niets :stuck_out_tongue: maar is dit geen goed alternatief ?

Zet er ff je bevindingen bij, of misschien heb je het al :slight_smile:

Van zodra er een service is met alle songs, doe ik dat direct :slight_smile:

Wil ze dan toch op originele CD in plaats van een CD-R.
Oftewel, ik doe niet aan downloaden van muziek, legaal of illegaal…

Zou ik doen , mits de prijs goed is.

Ik luister bijna nooit naar cd’s
heb meestal de radio aan

Originally posted by Mattel007
[B]je hebt tegenwoordig ook zo van die sites waar je tegen betaling mp3z kunt downloaden wat legaal is zoals

www.emusic.com
www.allofmp3.com

[/B]

Hier heb je er nog een www.weblisten.com

Is ook weer niet waterdicht want een neefje van me heeft daar een abo een met zijn code kan ik dus ook downloaden.
Is nog veel spaans spul, maar ze hebben ook een Nederlandse gedeelte.
Ik dacht dat het toch nog wel een $35,- in de maand kost.

zolang er gratis alternatieven zijn betaal ik niets voor MP3’s. en als ik MOET gaan betalen ko(o)p(ieer) ik liever originele CD’s, heb je tenminste nog een hoesje e.d.

He,

Voor een orginele cd wil ik wel € 11 a 12 betalen, als ik ze zelf moet downen en branden dan zal de prijs voor mij rond de € 6 moeten liggen! Anders ga ik lekker verder waar ik mee bezig was.

Grtz

Originally posted by Destroyer
[B]He,

Voor een orginele cd wil ik wel € 11 a 12 betalen, als ik ze zelf moet downen en branden dan zal de prijs voor mij rond de € 6 moeten liggen! Anders ga ik lekker verder waar ik mee bezig was.

Grtz [/B]

Ik ga hiermee akkoord … als je dan een cd bedoelt van 1 enkele artiest, dus geen verzamelcd. Op verzamelcd’s staan toch meestal meer nummers die je echt goed vind, dus dan kan het geen kwaad om daar iets meer voor te betalen.

Maar ik denk niet dat ik ooit van die services gebruik ga maken. Ik blijf erbij, dat als je mp3 download, en je vind een bepaalde cd goed, dat je die cd dan ook gewoon koopt. Dan heb je er meteen mooie covers en een goed label bij … en tegenwoordig soms ook nog filmpjes of ander mediazooi.

Ze moeten gewoon de prijs van een cd omlaag halen.