Bestmedia zwarte cd-r...any good?

vbimport

In mijn quest voor een goede cd-r kwam ik al surfend op Opus Supplies 80 min cd’s van Bestmedia tegen…

deze lijken me wel cool, omdat ze zwart zijn, maar zijn ze ook een beetje goed!?

thnkz

Ik heb ze net gekocht voor 2,50 p/stuk bij atembo ( http://www.a-tembo.nl ) en 1tje gebrand ( psx spel final fantasy 9 cd 1 ) en die werkt perfect op de psx. Het is afte raden muziek cd’s te branden gaat snel je lens kapot geloof ik
Groetjes!

heb ik ook een tijdje op geburnd, heb er tot nu toe nog geen klachten over gehad :smiley:

Originally posted by peeweetje
Het is afte raden muziek cd’s te branden gaat snel je lens kapot geloof ik

is dat echt zo!? ik wilde ze eigenlijk ook voor muziek gaan gebruiken omdat dat er wel grappig uitziet…maar als mijn plexie 12/10/32 er minder door gaat zien sla ik wel een beurt over!

another thing: zijn er ergens plaatjes van die krengen, want ik zou best wel willen weten hoe ze eruit zien…

thnkz again!

Hmmmmm afgezien van het feit dat ze duur zijn kan ik me niet voorstellen dat die zwarte kleur ook maar voor 1% bevorderlijk is voor de leesbaarheid van de cd dus ik zou zeggen: hou het maar op de conventionele cdrs daar zijn soms nog problemen genoeg mee…

Alhowel dat kleurtje wel leuk is moet ik zeggen :slight_smile: