Beste virusscanner

vbimport

Ik zoek een goeie virusscanner. Welke vinden jullie het beste?

Ik heb zelf Norton antivirus scanner, hij bevalt me prima, ook omdat ik deze in het Nederlands heb.
Ik ben woordblind en Engels is voor mij helemaal een ramp. Ik ben blij dat er Nederlandse progr zijn.
:smiley:

Norton antivirus scanner

Die Norton Virusscanner 2001 is zeker de best. Ik heb hem nu sinds een week en het is ideaal. Je kunt hem steeds updaten zodat je weinig kans hebt dat je weer last hebt van zo’n :mad: kut :mad: virus

Persoonlijk vind ik McAfee het beste. Ook erg makkelijk te updaten.
Heb je interesse voor een link voor de Ned. versie 5.131 of de Eng. versie 5.16 mail je me maar.

:slight_smile: The_SurVeYor :slight_smile:

InoculateIT Personal Edition 5.2

Is helemaal gratis en elke week zijn er wel een paar updates. Je bent dus altijd up to date. Ik gebruik dit proggie nou al meer dan een jaar en nog nooit een virus gehad. Kan het je echt aanraden en je bent ook nog eens legaal bezig ;).

http://antivirus.cai.com

Gebruik ik = legaal te downen en nog nooit virus gehad

geen!!! eens in de 2 maanden even een gecopyde versie en verders altijd zonder!!! ik vind dat virusscanners m’n systeem maar belasten en dat ze vrijwel nooit iets fatsoenlijks uithalen dus…

Norman Thunderbyte heb ik slechte ervaringen mee…
Misschien is het nu anders, maar vroeger kon deze allen hele bestanden verwijderen, in plaats van het verwijderen van alleen het virus…

McAfee heeft nog wel eens de neiging om niet helemaal lekker te werken met sommige programma’s zodat er spontane crashes optreden.

Norton Antivirus ben ik wel van gecharmeerd, gebruik het nu bijna een jaar en liveUpdate roels wel, 1 druk op de knop en je virus definities worden bijgewerkt. Als er updates voor de scanengine zijn worden die ook meegepakt…

Heb al enkele keren gehad dat ik blij was dat het geïnstalleerd stond (update altijd even als ik een verdachte attachment zie en dan ga ik toch altijd even kijken…)

ik vind zelf avp virus killer wel een leuk programmatje mja wie ben ik

ik gebruik Norton 2001, maar echt werken doet ie niet.
virus onderschept ie wel.

maar op het bedrijf waar ik werk hadden ze een virus, en dat zag ie niet zitten, en kon ie dus ook niet verwijderen. Ergens een gratis ding gedownd en die werkte wel. Zag hem zitten en direct ge-elimineerd.

norton is troep

had toen destijds een tijdje norton 2000[lang geleden] erop staan volledig geupdate enzo
maandje later ofzo installeerde ik mcafee en boem had 3 virussen eropstaan een backorofice trojan een icq trojan en nog iets vaags en dat was dan mcafee vant cdtje

on geupdate geen nieuw virus definitions gewoon mcafee zoals je hem krijgt

norton is dus dev troep-> nooit meer gebruikt

=Ghost=
Shadow

Ik gebruik ook Norton, bevalt me prima!

Greetz
Mess

Antiviral toolkit pro the best virusscanner there is.
Or dont install a scanner but go to www.symatec.com and look for the last virus on the web and the intranet.

IT only,

als je norton wilt gebruiken, nooit de uninstall-functie gebruiken, dat geeft gegarandeerd problemen
zelf gebruik ik esafe-protect, ben er erg tevreden over
bovendien volledig gratis