Beste racer

vbimport

Ik zou graag willen weten wat de beste racers zijn volgens jullie, mijn favorieten zijn Le Mans 24 hours (soms wel 4, 5 uur achter elkaar) en voor Le Mans speelde ik veel Gran Turismo I op Bleem! Ik wil er nu nog een kopen, welke spelen jullie???

wat denk je van F 1 2000

Gran Turismo II
maar dat lag eigelijk voor de hand he…

delirium

Lijkt me wel duidelijk: de NFS serie!
'K heb net de ISO van -=Need For Speed - Porsche Unleashed=- gedowned. Dan zie je gewoon weer wat voor geweldige spellen EA maakt!
Greetz…

I’m back and bad as shit!

F 1 2000 is ook van EA !!!

Ik stem voor Need for speed Porsche!
Ben er al een heel erg veel beetje aan verslaafd geraakt.

Rally championship 2000 is dan ook wel weer goed.

NFS Porsche Unleashed is the best!
And the Race Game of the year that will come at June !!! Just the best ever
YES it is Colin McRae Rally 2
Just no normal graphics and new cars and tracks !!! I have seen to codemasters and I totaly freaked out.There are screenshots of PSX and PC OK the PSX shots are ugly but the PC DAMN!!!
EA Makes great games!
Like NFS 5 now the F1 2000
but they have sticked it full of bugs!
I have tried to run the game at full details!
on 3 PC’s All 3 Pentium 450-550 128ram and a Riva TNT2 Ultra and it shocks BIG time
We must run this great game all at medium details and we can all run NFS 5 at highest details and NFS 5 has better graphics then F1 2000 ! So just like NBA Live 2000 have they sticked it full of BUGS
That’s shame! Why they do that?
Have someone seen Ford Racing (that are the best racing graphics ever!!!)You must seen this!I know NFS 5 is nice but compare it with Ford Racing and it is nothing and also we can run at the highest detail for Ford Racing.

HIER MAG JE BEST NED TYPEN HOOR HET IS NAMELIJK HET DUTCH FORUM…

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 30 March 2000).]

Nou, dit lijkt me duidelijk, morgen ff nfs porsche scoren.
Thankx you’all.

f1 2ooo !!!

PaThFiNdEr,

Where did you find the NFS5 ISO ??

Greetz

BlueDemon

Need for Speed 5 is vet!

Ik speel de nfs serie al sinds deel 1 uitkwam (toen was mijn antieke p100 nog de shit =)

mazzel

Helpppppppppppppp, Shitttttttt
Nfs porsche gehaald, werkt ie niet op mijn creative geforce (niet de pro), in tekstfiles staat al dat het moeilijk zou lopen en dat je moet wachten op nieuwe drivers. Ik heb de nieuwste van nvidia en creative (368) geprobeerd, allebei njento, shit. Iemand ook al deze problemen gehad.

Need for Speed 5(FULL) wie heeft die voor mij ??
ruilen/kopen email me maar !!

okee jullie zijn er uit wat het beste racespel is,maar wat is nou het beste stuurtje ???

ik weet het ECHT niet, anybody ???

Rally Championchip 2000 is wel MAF.

Logitech Wingman Formula Force

GrtZZ mrDJ
http://turn.to/psxhome

[This message has been edited by mrDJ (edited 30 March 2000).]

ik speel nooit spellen, maar het laatste race spel dat ik gespeeld heb is GTA 2(lang geleden dus…)
die was wel vet!

need for speed porche maar ingeruild voor f1 2000, deze doet het gelukkig wel met geforce, en het is een fantastische game, maar wat is hier een zware computer voor nodig, hij loopt bij mij net mooi (celeron 540 + geforce), op tnt2 met pII 350 loopt ie al slecht (veel grafische details uitzetten)

Ik vind het stuurtje van Microsoft het best. Had eerst ook een Logitech, maar deze staat niet zo stabiel op tafel.

NFS1 op p100…
Ik had een van de eerste pentiumz… Toen betaalde je er helemaal scheel voor… p75 was het… En na een maandje overclocked naar p90

goede ouwe tijden…

Bedankt voor de info over spellen en stuurtjes,buiten het lezen van tests vind ik jullie ervaringen ook belangrijk.
Heb nu de Logitech formula force gekocht,en ben nu op zoek naar NFS 4, 5, en de porche editie.(full versions)iemand ?