Beste R&B / Bubbling nummers

Wat vinden jullie nou de beste R&B/Bubbling nummers van deze tijd?

Ik heb alvast een lijstje gemaakt die ik wel gaaf vind:

Lorna - Papi Chulo
Sean Paul - Gimme The Light
Kevin Little - Turn Me On
Ashanti - Rock With You
Beyonce - Crazy In Love
J-Lo - All I Have

Mary J. Blige - Love @ 1st Sight (Feat. Method Man)

momenteel is dat de allerallerallerallerbeste

ikkke houd niet zo van bubling

't Is niet echt mijn stijl. Dat nummer van Beyoncé vind ik wel goed, maar dan is ook alles gezegd. :slight_smile:

Originally posted by dansmug
't Is niet echt mijn stijl. Beyoncé vind ik wel lekker, maar dan is ook alles gezegd. :slight_smile:

Denk dat je dit bedoelde.:stuck_out_tongue: :wink:

bubbling…is fok forum niet wat voor jou? of zijn er geen CU2 buddies die daarover met je willen discussieren?

Beyonce is wel lekker jah…

Kan ze ook zingen dan ?

wtf is bubbling eigenlijk ? heb er nog nooit van gehoord. Muziek die je moet opzetten terwijl je langzaam in je bubbelbad verdrinkt ?

Anyhoo , ben meer hip hopper en/of rocker. Geef mij maar harde lyrics of snoeiharde gitaarsolo’s.

bubbling is vaak een variant op een bestaand nummer (remix dus) maar dan met hele foute samba en rumba drummetjes erin.

Ken je schudden nog die van def rhymz das bubbling en omdat dat soort mensen zelden iets zelf kunnen verzinnen pakken ze dan het sampletje van dj jean - the launch.

voor mij had bubbling niet eens hoeven te bestaan de meeste mixjes zijn zwaar irri :Z

Originally posted by spooky20
Ken je schudden nog die van def rhymz das bubbling

Gatverdamme… dat is dat dus ? Weg met bubbling… op de brandstapel , vierendelen en terugbrengen in primaire moleculen… :Z :Z :a :Z :Z

Raar dat je aan de hand van één nummer een hekel hebt aan een hele stroming. :confused:

Originally posted by michelj
Raar dat je aan de hand van één nummer een hekel hebt aan een hele stroming. :confused:

Oh dat heb ik wel vaker. Dat heet generaliseren vanwege gebrekkige kennis en kunde.

Ik ken geen ander bubbling nummer en ben ook niet echt van plan de “stroming” te onderzoeken. :smiley:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Oh dat heb ik wel vaker. Dat heet generaliseren vanwege gebrekkige kennis en kunde.

Ik ken geen ander bubbling nummer en ben ook niet echt van plan de “stroming” te onderzoeken. :smiley: [/B]

:smiley: :bigsmile: :bow:

Wij zijn beter in’t vloeien, zal ik maar zeggen…