Beste Online-Stream Radio!?

vbimport

Welke stream heeft de beste kwaliteit/muziek?

Ik als NLer ga zeker voor de belgische C-Dance.be…echt supergoeie muziek en de allerbeste kwaliteit! Als je de kwaliteit met 538 vergelijkt is 538 echt helemaaaal nix!! :stuck_out_tongue:

ik luister geen stream radio omwille van die FUCKING LIMIET :frowning:

anders zit ik in 2 a 3 dagen luisteren er al over :frowning:

Originally posted by The Amazing Duke
[B]ik luister geen stream radio omwille van die FUCKING LIMIET :frowning:

anders zit ik in 2 a 3 dagen luisteren er al over :frowning: [/B]

sja op men werk staat de stream hele dag aan…trouwes snachts ook want we doen alleen de boxies uit…gheheh… :stuck_out_tongue:

maar ik kwam er sinds vandaag wel 8r dat het behoooorlijk wat traffic kost idd…maarja ADSL in de NL werkt nog steeds via fair-use-policy…

ik zag dat ik na 2 uur luisteren en beetje kleine updates downen op de 250MB download zat…dus het gaat idd snel met een stream van C-dance van 80KB/s :smiley: :stuck_out_tongue:

Hmmmz limiet suxxx

Ik heb zelf Spinner erop staan (www.spinner.com). Dit is een erg fein radiostationdingetjeprogramma. Het mooie is dat je uit een 125 kanalan kunt kiezen die op muziekstijl gesorteerd zijn. Met een goede geluidskwaliteit btw… echt een aanrader.

Ik ga die van C-dance maar eens proberen. Ik heb wat cdtjes van C-Dance en die zijn egg vet dus wie weet wordt dit mijn nieuwe online favo :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
[B]Hmmmz limiet suxxx

Ik heb zelf Spinner erop staan (www.spinner.com). Dit is een erg fein radiostationdingetjeprogramma. Het mooie is dat je uit een 125 kanalan kunt kiezen die op muziekstijl gesorteerd zijn. Met een goede geluidskwaliteit btw… echt een aanrader.

Ik ga die van C-dance maar eens proberen. Ik heb wat cdtjes van C-Dance en die zijn egg vet dus wie weet wordt dit mijn nieuwe online favo :slight_smile: [/B]

hmm thx 4 the tip van spinner…ff sjekken zo…sja C-dance is echt goed man!! Vooral nu ze net een nieuwe 3dsoundengine derin hebben zitten…nog betere geluidskwaliteit! :stuck_out_tongue:

hopen dat mijn F.U.P. het toelaat om iedere avond/n8 te streamen op 80KB/s :smiley:

Ik heb zelf Spinner erop staan (www.spinner.com). Dit is een erg fein radiostationdingetjeprogramma

Extreem Ok, heb hem nu opstaan en kan alleen maar zeggen deze is cool :stuck_out_tongue:

ik luister naar geen 1 van alles, ik luister altijd naar Hip hop 101 on Radio Free virgin.

Originally posted by VVLI - Tang
ik luister naar geen 1 van alles, ik luister altijd naar Hip hop 101 on Radio Free virgin.

hmmm nooit van gehoord, maar ook nie eg maak smaak vrees ik :wink: smaken verschillen enzo…:stuck_out_tongue:

Originally posted by Observer
[B]

Extreem Ok, heb hem nu opstaan en kan alleen maar zeggen deze is cool :stuck_out_tongue: [/B]

ik zie dat je voor spinner het proggie moet installen ofniet? kan het ook gewoon via de mediaplayer?

zover ik kan zien moet je het prog dwnl heb nog geen manier gevonden via mediaplayer of zo.

by the way: leuk prog info over de music veel keuze, van metal rock tranze hip hop etc etc etc, zeer uitgebreid.

probeer het eens de moeite waard

Groet

download accelarator mischien dat je hier ook wat aan heb

Originally posted by Observer
[B]zover ik kan zien moet je het prog dwnl heb nog geen manier gevonden via mediaplayer of zo.

by the way: leuk prog info over de music veel keuze, van metal rock tranze hip hop etc etc etc, zeer uitgebreid.

probeer het eens de moeite waard

Groet [/B]

Hmmm heb net Realpakketje gedownd waarbij spinner derin zat zeg maar…maar uhhhh waar kan ik nu trance vinden? via de site of moet ik toch maar het LOSSE proggie downe?

Shoutcast van Winamp vind ik ook erg goed trouwens!!! :cool:

Originally posted by flits
download accelarator mischien dat je hier ook wat aan heb

Thx Flits, maar ik had ergens al gevraagd of dat nou echt helpt als je MXStream hebt…weet jij dat?..

is echt goed dat c-dance

:cool:

ja heh!! Echt superwreed…alhoewel ik Digitally Imported van Shoutcast.com ook wel goed vind op zen tijd…maarja das alleen music en geen radio met grappig ventje dertussedoor die de nummers ook nog es allemaal opnoemd en zegt op welke cd ze staan enzo…echt goooooeeeed! :cool: :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

Thx Flits, maar ik had ergens al gevraagd of dat nou echt helpt als je MXStream hebt…weet jij dat?.. [/B]

ik heb zelf een kabel netwerkverbinding dus bij mij werkt het wel maar of dat he bij MXStream help weet ik niet maar er zit wel een hang up logo bij

Bedankt voor spinner, geinig proggie wel.

Originally posted by flits

ik heb zelf een kabel netwerkverbinding dus bij mij werkt het wel maar of dat he bij MXStream help weet ik niet maar er zit wel een hang up logo bij

zal 2nite ff testen…:stuck_out_tongue: ben benieuwd…maar meestal zit ie denk toch al aan zen max…ben iig de enige in de wijk die ADSL heeft en dan ook nog es duurste abbo en dat heeft zeker niemand in de buurt…hehe voordeel van klein stadje :cool: