Beste gratis webspace

vbimport

nu mijn site bijna klaar is is het zaak om hem online neer te gaan zetten!

wat is de beste gratis webspace aanbieder? (dus ook degene met de minste reclame?)

thnkz!

ONE

Zoek even in dit forum (of Dutch General Chat), daar zul je wel wat dingen vinden.

www.internetten.nl heeft ook een flinke lijst.
of www.gratiz.nl

Een wolmail accountje openen dan heb je geen reclame en heb je hem toch online en dan haal je een redirectje bij www.cjb.net

PM de link ff als die af is en online staat

Originally posted by Da_Taxman
[B]Zoek even in dit forum (of Dutch General Chat), daar zul je wel wat dingen vinden.

www.internetten.nl heeft ook een flinke lijst.
of www.gratiz.nl [/B]

sorry tax, dat had ik zelf inderdaad ook nog wel kunnen verzinnen (volgende keer denk ik maar een keer na voor ik wat post…)

but thanks!

en nog iets anders: kan het een tijdje duren voor ik een bevestiging van V3 krijg voor mijn redirect url? (er staat immers ‘enkele minuten’ op de site)

(of kennen jullie naast v3/cjb.net nog andere redirect sites?)

thnkz

ONE

www.dial.to

kun je ook heel veel adressen aanvragen :

www.spank.to/jouwnaam

Ik heb voor me girl eens een site gemaakt en die staat gewoon bij 12move. Geen reclame alleen een raar adres!
Maar daarvoor heb ik em laten redirecten bij een site zodat het adres werd: www.yourname.nl.nu klinkt toch wel redelijk gemakkelijk! :slight_smile:
Gloof dat het www.nl.nu was maar heb de link van Startpagina, moet je maar ff zoeken daaro! :wink:

Als je echt veel ruimte nodig hebt (ikzelf gebruik zo’n 175 mb) kun je goed terecht bij NBCI, je krijgt ongelimiteerde ruimte en ze hebben een reclame venster, maar die is heel makkelijk weg te halen.
De server werkt ook nog vrij snel.
www.nbci.com

euhhh probeer snelle free webspace ff :

www.f2s.com

uploaden kan easy met leechftp of zo :
ftp.blablanamesite.f2s.com

den uw login name en paswoord invoeren en den gewoon uploaden maat :wink:

bij 12move werkt het ook altijd goed enne de forward zou ik gaan halen bij www.cjb.net…dus dan wordt het

http://[-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-].cjb.net ofzow :wink:

www.virtualave.net is nog ut snelste vooral met forums (cgi) alleen word gedelete vaak :slight_smile: