Beste en meest realistische racestuur !(force feedback)

vbimport

Hallo racefreaks,

Ik sta op het punt om een racestuur aan te schaffen,maar welke moet ik hebben ???

Uiteraard moet hij voorzien zijn van force feedback toch ????
De Formule force GT (force feedback)van Trust kwam goed uit de test indertijd bij computertotaal.
Maar die is niet meer leverbaar omdat er nogal wat problemen mee waren.

Welke moet ik nou aanschaffen ???
Ik zie door de bomen het bos niet meer met al die sturen.
misschien een site waar tests op staan ?

Ik hoor het graag van jullie.

Vergeet niet om zo nu en dan bij www.tweakers.net te kijken

Force feedback is onzin.
Dat is mijn mening, ik vind het alleen maar irritant zo’n vibrator in je klauwen en zeker 100 piek duurder dan een normale. Ikzelf heb een Thrustmaster Nascar supersport daar ben ik heel tevreden over voelt lekker stevig aan mooie schakelknoppen achter het stuur net zoals in een F1 bolide. Was toendertijd 200 piek. zeer aan te raden Maar nogmaals dit is mijn mening.

Groeten

Als je een écht goed stuur wilt, kies dan voor de Logitech Wingman Formula Force. Heeft gewoon de beste Force Feedback techniek, ligt lekker in de hand en de Force kun je eventueel handmatig instellen.
Als je verschillende tests leest zul je zien dat dit stuur er het beste afkomt, met als goede tweede het stuur van Microsoft.

De Logitech is momenteel nog wel slecht te verkijgen, maar je zult er geen spijt van krijgen.

groeten.

Hee Snoopy,

Ik heb gelezen dat je met een aantal sturen al snel de loser bent als je via multiplay speelt klopt dat ?

Daar heb ik te weinig ervaring mee om daar een goed antwoord op te geven, maar de keren dat ik multiplay heb gespeeld had ik nergens last van en ging alles gewoon goed.

Help !!!

Wat is het beste stuurtje ?

Is de Logitech Wingman Formule Force echt de beste ??

Hee snoopy ik heb er inderdaad goede berichten over gelezen,dus waarschijnlijk wordt dat hem wel.
Thanks voor je reactie

Het enige probleem zal worden om dat stuur ergens vandaan te halen. Ik moest er bijna 3 maanden op wachten. (Maar het was het wachten wel waard)

Ik heb hem bij ‘De Grote één’ gekocht (zit o.a. in Groningen en Enschede)
Norrod heeft hem ook in het assortiment (gehad)
En verder heb ik hem ook bij Dynabyte gezien.

INDERDAAD LOGITECH HEEFT VOLGENS MIJ OOK DE BESTE CONDITIES, dus kopen maar 't is z’n geld zeker waard.

Logitech Formula Force is mijn advies.
Microsoft Force feedback stuur is een goede tweede, maar als je aan die van Logitech kunt komen, DOEN!

Je kan misschien wachten tot midden dit jaar, dan komt microsoft uit met nieuwe sturen, en 'k ze mogen testen, 'n die liggen goe in de hand en niet te duur 4000 BEF/200NLG

Hoi
Ik moet zeggen dat de Logitech Wingman Formula Force een hele goeie is.
Met deze rally ik zelf ook.

Teven kun je je ook de nieuwste drivers etc. downloaden.

GrtZZ mrDJ
http://turn.to/psxhome