Beste beveiliging audio cd's

vbimport

Aan alle platenmaatschappijen:
(ik weet dat jullie dit lezen)

De beste manier om te voorkomen dat cd’s nog digitaal gekopieerd kunnen worden is:…

Breng het alleen nog maar op LP uit. Dan kunnen die jonkies niks meer met hun branders (of wordt het dan weer zeuren over het tapeje.)
(ook weer normaal geprijsd (f25 per lp!!!)

har. har. har!!!

:confused: nog niet gehoord dat je lp’s en tapes met goeie soft op cd kan ploffen ???

STOM plaat bah
Wie koopt dat nu
SLECHT GELUID en van een cassette verdwijnt het geluid met de tijd.

Jij met die waardeloze naam…het zal me niet verbazen dat je ook nog zo’n auto hebt { in iedergeval boven je bed hebt hangen}

Kraak nooit een vinyl plaat af, het is mooier dan welke cd ook. je hele ziel zit in een plaat, dat vind je met een cd niet.

zo dat wou ik even kwijt.

He Ruff… niet overdrijven he ! Hele ziel gaat wel erg ver, een cedeke kan net zo mooi zijn hoor, en het gezeur dat vinyl beter klinkt is natuurlijk helemaal geouwehoer, dat zeggen mensen ook alleen maar elkaar na.

En voor het draaien maakt het ook allemaal niet meer uit want met een beetje professionele DENON kun je ook gewoon scratchen enz.

Zo, dat wou ik effe kwijt

in Een vinyl plaat zit gevoel een hele ziel

Een cd is maar puur digital geluit meer niks

Ruff-Next_Gangsta heeft wel gelijk

ohh, wat lees ik nou van jou (dj)? rolo!

Als jij je naam eer aan wilt doen moet je niet gaan roepen dat het geouwehoer is dat een cd beter klinkt als een plaat, want dan begrijp je er ECHT niets van.
Weet je het verschil tussen digitaal en analoog geluid ?
Zeker een beginnende dj ?

En oh ja, fordcapri als je niets interessants te zeggen hebt reageer dan niet.
Maar ga niet als een klein kind tekeer.

Sorry dat ik zo spits reageer RNG, maar dat was even nodig.

[This message has been edited by mu_zik (edited 24 March 2000).]

Effe reageren op mu_zik: Ik draai al 5 jaar en heb zelf ook altijd met vinyl gedraaid maar ik vindt het gewoon overdreven om je daaraan vast te klampen. Enne, ik weet wel dat vinyl ANDERS klinkt dan cd, maar dat wil nie zeggen dat het BETER is !!!

Tegenwoordig kun je met cd’s gewoon beter mixen als je de goede apparatuur hebt, en daar gaat het mij om !!!

Ruff-Next_Gangsta
Met wat voor ene Mooi auto rij jij??
Toch echt wel een luxe auto

En wat voor ene coole nick heb je wel niet.

[This message has been edited by Ruff-Next_Gangsta (edited 24 March 2000).]

ja leuk zeg capri laten we het erover gaan hebben wat voor auto iedereen heeft!!!
die van jouw is duidelijk!
ik rij een nissan 100nx 1.6 slx
wie volgt???

delirium

delirium
had ik dat aan u gevraagd ?

Nou omdat je het zo aardig vraagt…

ik rij in een opel manta met nummerborden.

Mooie auto Ruff-Next_Gangsta.

veel beter dan die Capri van mij dat roestbak.

leuke reply geef steeds op mij

hehehe… handig he ruffy, dat je die messages kan editen…

Ik heb lekker geen auto…

by the way, vinyl rules…

ik wil niet dom doen hoor maaruhhhhh

er zijn uit testen van philips en sony gebleken dat als je een goede plaat hebt (dus zonder krassen) en een goede platenspeler van quad of denon en een stel goede boxen…
dan haal je dezelfde kwaliteit als met een cd

de echte kenners zeggen namelijk dat in een plaat meer dienamiek zit…

maar ja, de cd is al zo ingeburgerd we blijven toch wel met cds!!!

Lang leve vinyl!!

ik als trouwe platen draaier [ 9 jaar ]hoe het gewoon op vinyl…als ik mix dan wil ik de plaat voelen en niet één of ander knopje aanzetten, dat doe ik op de computer al vaak genoeg.

Een mooie gelegenheid om ff een groet uit te brengen naar alle die hards van artcore troopers.

www.gangsta.nl

hehe Nissan rules, ik rij Nissan Sunny (ja die verrotte bak) maar wel 2.0 Liter motor, verlaagd, sportvelgen, cdspeler, spoiler, of te wel sport uitvoering e.d.
Zo kan je er toch nog wat van maken :> LOL

Ik rij in een Opel Astra GSI 2.0 16v. 150 pk’s sterke scheur-ijzer. Hij is wel uit 1993 maar toch het vliegt!!!
Er zit een JVC cd-wisselaar in (alle gecopieerde cd’s doen het gewoon , het is dus geen Kenwood of Sony)met 3 jaar garantie.

Verder heb ik nog een 200 pk step die een maximum snelheid heeft van 5 km per uur. Acceleratie van 0 tot 100 km per uur in 5 minuten als je van een berg af flikkert.

[This message has been edited by Vinculum (edited 24 March 2000).]