Beste "alternatieve" inkt voor de Epson 680

vbimport

Ik heb laatst even een Computer Totaal gekocht omdat ik me verveelde wel te verstaan :slight_smile: Ik las daarin een artikel dat ging over het gebruik van alternatieve inkt voor printers. Met alternatieve inkt wordt printerinkt die niet door de printerfabrinkant zelf wordt gemaakt bedoeld.

Ik zelf heb dus een Epson 680 en ben dus wel benieuwd welke alternatieve inkt ik het beste kan gebruiken als je kijkt naar de prijs - kwaliteit verhouding.

Nu is mijn vraag: Wie weet welke alternatieve inkt ik het beste kan gaan kopen voor mijn Epson 680?

Originally posted by Pyromaniac
[B]Ik heb laatst even een Computer Totaal gekocht omdat ik me verveelde wel te verstaan :slight_smile: Ik las daarin een artikel dat ging over het gebruik van alternatieve inkt voor printers. Met alternatieve inkt wordt printerinkt die niet door de printerfabrinkant zelf wordt gemaakt bedoeld.

Ik zelf heb dus een Epson 680 en ben dus wel benieuwd welke alternatieve inkt ik het beste kan gebruiken als je kijkt naar de prijs - kwaliteit verhouding.

Nu is mijn vraag: Wie weet welke alternatieve inkt ik het beste kan gaan kopen voor mijn Epson 680? [/B]

staat dat niet in de CT dan? :confused:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

staat dat niet in de CT dan? :confused: [/B]

nou en of
in een volgend nr dan, maar toen was z’n zakgeld zeker op?
Het kwam er op neer, dat alle inktjes voldeden en die van Epson het minste beviel.
Overigens moet je niet testpag afdrukken en dan zuinig printer 1 jaar niet gebruiken; heb je goeie kans dat de rest van de inkt er niet meer uit komt.

Mijn zakgeld was iig niet op want dat krijg ik niet eens omdat ik werk. En niet zo negatief over de jeugd :slight_smile:

Maar is er dan niemand die ook ervaring heeft met bepaalde inkt?

En wilma was de afdrukkwaliteit van die alternatieve inkt in alle gevallen beter? Als dat zo is dan ben ik blij (en mijn vader ook want die betaald de inkt weer :slight_smile: )

Uh… …k d8 al: moet in de C!T staan… …maar ervaring… …nee, sorryz…
Heb er iemand ervaring voor inkt van een HP 959C? Ik hoef de inkt niet te betalen, dat doet me pa (en die declareert weer bij de baas:)) maar gewoon, het gaat om het idee :slight_smile: En ik zag zo snel nix over onze printer in de C!T staan…

In de bieb liggen vast wel CT nummer7/8 2000 en nr 9 2001

Originally posted by wilma
In de bieb liggen vast wel CT nummer7/8 2000 en nr 9 2001

Als je het niet wilt zeggen zeg dat dan gewoon dan weet ik dat

Originally posted by Pyromaniac
[B]

Als je het niet wilt zeggen zeg dat dan gewoon dan weet ik dat [/B]

zo duur is de CT niet hoor :wink:

Nee dat is ook wel zo hoofdloze maar Wilma kan het toch best even zeggen want dit forum is er toch om elkaar te helpen?

Of wordt ik nu gek :confused:

Overigens moet je niet testpag afdrukken en dan zuinig printer 1 jaar niet gebruiken; heb je goeie kans dat de rest van de inkt er niet meer uit komt.

Ook voor dit probleem zijn er nu “Inkt” Refills te krijgen waarmee je dit gemakkelijk kan oplossen (letterlijk en figuurlijk:p ) Ik heb pas een setje gekocht bij “Arca” (weet de URL ff niet > google ofzo)

Sommige printers kun je trouwens ook een bigink set voor kopen met 500ml reservoires, kun je alles printen wat je ziet!:wink:

Originally posted by Marsz-=FX

Sommige printers kun je trouwens ook een bigink set voor kopen met 500ml reservoires, kun je alles printen wat je ziet!:wink:

da’s nog es de moeite; 500ml in je cartridges

Ik gebruik inkt van Dulin (rode verpakking). Zwarte inkt kost slechts fl. 12,-- voor en het werkt prima de luxe. Staat ook in test genoemd met cijfer 9. En was geloof ik nog de goedkoopste ook.

da’s nog es de moeite; 500ml in je cartridges

:rolleyes: ik bedoel 500cl…, euh…(1/2 liter dus)

Originally posted by crest
Ik gebruik inkt van Dulin (rode verpakking). Zwarte inkt kost slechts fl. 12,-- voor en het werkt prima de luxe. Staat ook in test genoemd met cijfer 9. En was geloof ik nog de goedkoopste ook.

Ok dan zal ik die ook wel eens een keer gaan kopen.

Dankjewel

Anders moet je eens kijken bij ViaService . Daar hebben ze ze ook. Maar je moet dan wel eerst d8 ik een starterkit kopen voor 65 piek ?!? maar daar zit dan een zwart en een kleurtje bij. En een resetter om de chip van de oude cartridge te resetten…

Een kleurtje en een zwartje kosten p.s. 25 piek. Of je wacht nog effe op de HCC dagen… ze zullen daar weer lekker gaan knallen weet ik. ( ik werk er namelijk )

Ja dat is ook wel een goed idee. Nu maar hopen dat ik het nog anderhalve maand uithoud met deze cartridges :stuck_out_tongue: