Bestanden met extensies als .001 en .002 enz

oh sh*t…the DarkChild makes a surprise return naar zijn toch wel favoriete forum :cool:

anyways

ik heb vandaag een hele zooi bestanden gedownload met weirde xtensies:

.001

.002

(en dit tot .012)

volgens de .nfo is de release compleet (12 bestanden) maar waar moet ik die mee xtracten? (want het lijken me geen winzip/winrar bestanden)

thnkz in advance people!

ONE

probeer de bestanden 'ns te lijmen met een programma zoals Windows Commander

Ik wil niet weten wat het zou moeten zijn, maar ik ga er even vanuit dat het volledig legaal is.

Zoals al zo vaak behandeld op dit forum zijn dit waarschijnlijk wel Winrar files. De laatste versie van Winrar (weet niet precies vanaf welk versienummer) kan bestanden op deze manier opslaan.

Het zou ook WinAce kunnen zijn.

Je zegt dat het volgens jou geen Winzip/Winrar bestanden zullen zijn, heb je dat überhaupt geprobeerd of vraag je eerst voor je zelf even probeert?

Originally posted by Da_Taxman
[B]

Je zegt dat het volgens jou geen Winzip/Winrar bestanden zullen zijn, heb je dat überhaupt geprobeerd of vraag je eerst voor je zelf even probeert? [/B]

ehm ja ik probeer het altijd eerst voordat ik het vraag…en WinAce bleek idd te werken so ehm…Thnkz

ONE

He,

Het probleem is al opgelost, ik wou alleen ff zeggen dat filesplitters ook die extensies gebruiken.

Grtz