Bestand uitpakken

vbimport

Hoe kan ik een *.001, *.002, *.003 enz uitpakken?

Je zou WinRar eens moeten proberen.
Ik heb ook al zo’n bestanden gehad en die kon ik toch met winrar uitpakken.

het werkt, merci voor uwe tip:)

WinRar kan bestanden van meerdere programma’s uitpakken. Deze extensies waren waarschijnlijk winrar extensies, maar WinRar is ook uitstekend geschikt om Zipfiles uit te pakken (helemaal erg handig als je meerder zip-bestanden tegelijk wilt uitpakken).

WinAce is een ander programma dat wel handig is om te hebben. Gebruik zelf meestal Winzip/Winrar en heeeel af en toe winace om bestanden uit te pakken, maar WinRar is toch wel het betere programma vind ik.

ik had het ook al es met winace geprobeerd maar daar lukte het niet mee. Maar nu met winrar wel

Originally posted by Da_Taxman
WinRar is ook uitstekend geschikt om Zipfiles uit te pakken (helemaal erg handig als je meerder zip-bestanden tegelijk wilt uitpakken).

Hey Tax,

Hoe bedoel je dat meerdere bestanden teglijk???
Ik zit vaak met die complete albums die ik heb gedownload, (vaak zip), en dan moet ik ze stuk voor stuk uit pakken…

Hoe doe je dat dan allemaal teglijk?? (met winrar dus…) :slight_smile:

Originally posted by phrozeman
Hoe bedoel je dat meerdere bestanden tegelijk???
Hoe doe je dat dan allemaal teglijk?? (met winrar dus…) :slight_smile:

Heel eenvoudig. Je opent WinRar en gaat naar de directory waar de zipfiles staan.
Daar selecteer je alle bestanden die je uit wilt pakken (ctrl+click of bij een hele serie Shift+click)

Vervolgens klik je ‘extract to’ en winrar gaat alles uitpakken…eitje toch :wink:

Winace kan gewoon alles aan volgens mij.

Ik gebruik niets anders.