Bestand niet te kopieren?

vbimport

Ik heb op een spel het bestand "Helidrop.bin" staan, maar dit bestand is niet te kopieren. Ik heb het met CloneCD geprobeerd, met CDRWIN en NERO.

Ik kan het ook niet gewoon naar mijn harde schijf slepen. Weet iemand hoe dit kan? Is het bestand beschadigd?

Ik heb dit bestand namelijk wel nodig voor het spel, want anders geeft ie aan dat de verkeerde cd in de cdrom zit.

Please HELP!

Ps. Het is al een aardig oud spel

Bedankt alvast

ik weet het niet hoor maar kan Adaptec CD Creator .BIN images lezen ?

probeer die maar.

anders zou het best kunnen zijn dat ie beschadigd is. (jammer)

Het probleem is dat er meerdere bin files op de cd staan. Het zijn gewoon files die deel uit maken van het spel. Dit bestand is 1,4MB.

Ik snap niet waarom ik een error krijg als ik het naar mijn harde schijf sleep…

Het lijkt me ook sterk dat dit bestand beschadigd is, want de originele cd werkt verder prima. Maar zoals ik al zei, als ik het spel zonder Airport.bin kopieer, dan doet ie het niet.

Ik snap d’r niers meer van…

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 09 April 2000).]

probeer het te kopieren in DOS modus ofzo dat moet lukken, of heb je dat al gedaan?
ik heb echt nooit gehoord dat er bestanden zijn die niet te kopieren zijn.

kijk naar de attributes van de bestand haal de system attributes weg mocht die aanwezig zijn.

YES!

Via dos is het me gelukt het bestand toch te kopieren!

Bedankt Badtobone

Het is alleen wel kleiner dan het origineel…

Ik probeer het vanavond wel effe met branden.

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 09 April 2000).]

mooi zo ben ik toch ergens goed voor

hoop dat het je nu lukt want ik zou het nu niet 1,2, 3 weten wat het probleem zou kunnen zijn.

viva la DOS

Je hebt het vast al gedaan ( ? ) maar misschein moet je ff bij de eigenschappen van het bestand kijken of het alleen lezen of iets anders is, misschein moet je deze uitzetten , heb ik soms ook met mp3’s die ik rename ( dus van .doc naar .mp3 )

halt halt halt, tijd om iets bij te leren :slight_smile: hoe tewerk gaan om via dos iets te kopiëren? dos is nu eenmaal mijn sterkste gebied niet, alvast bedankt!!!
scoobs

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Badtobone:
[b]mooi zo ben ik toch ergens goed voor

hoop dat het je nu lukt want ik zou het nu niet 1,2, 3 weten wat het probleem zou kunnen zijn.

viva la DOS[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

jojk:

hij wou het naar zijn HD slepen dus ik neem aan dat het op CD staat en volgens mij is het echt niet mogelijk om de READ ONLY attribute van een bestand wat op een cd staat weg te halen.

Zoals jullie kunnen lezen is het wel gelukt om onder DOS de bestand te kopieren maar hij moest nog vanavond kijken of het spel werkte
omdat het bestan ietsje kleiner was geworden.

^scooby2^

Kopieren in DOS is heel eenvoudig.
In een DOS venster of in DOS modus typ je gewoon C:\COPY BESTAND.XXX D:
of
C:\COPY BESTAND.DOC D:\BESTAND.TXT

enzovoort

er zijn meer manieren maar je hoef alleen
COPY /? in te typen en je krijgt ze allemaal te zien.

C:&gt;COPY /?

Bedankt voor jullie hulp, maar het is niet gelukt! Het bestand is niet goed gekopieerd, want nog steeds geeft het de error “Please insert the correct disc”…

Badtobone heeft gelijk. Je kunt op een cd geen eigenschappen van een bestand veranderen. Maar dit was ook niet nodig, want het was geen read-only.

Ik snap er nu nog minder van. Ik kan het bestand op geen manier kopieren, niet met dos, niet met CloneCD, niet met CDRWIN en niet met NERO…

Dos is wel het enigste waar het bestand gekopieerd wordt, maar dan is ie beschadigd…

Weet iemand nog iets anders???

Alvast Bedankt

Helidrop.bin: gebruik dan maar Blindread! Anders zal het je nooit lukken
Groeten

Was ik vergeten:

BlindRead (3.16) heb ik ook al geprobeerd…