Bestaat der een proggie om te zien hoe groot de mappen op je pc zijn?

vbimport

als je dus bevoorbeeld je C schijf bekijkt
zie je mappen maar je moet op eigenschappen gaan zien hoe groot die map is … snappie ??
of ben ik weer es dom aan’t wezen ?? lol

Moet je in Windows Verkenner Webinstellingen selecteren, als je dan een map (of harde schijf) aanklikt, dan krijjg je in de linkerkolom van het rechterscherm (zeg dus maar in het midden) te zien wat de capaciteit en de vrije ruimte is (cirkeldiagram)

Iets anders zou ik zo niet kunnen bedenken (het is al laat en ik zei een uur geleden al dat ik naar bed ging )

Da_Taxman

Gebruik gewoon Windows Commander. Ik gebruik dit voor alles. Het is vele malen overzichtelijker dan explorer en maakt ook heel gemakkelijk gebruik van zip, rar, arj enz. door er gewoon mee om te gaan als normale directories.
Als je bij dit progje op een map gaat staan en op spatie drukt zie je meteen hoe groot 'ie is.

Djewst

Ik heb hier zo’n programma liggen “disc clean delux” met het programma kun je je schijf “schoonmaken” maar ook van alle mappen de grote aan laten geven.
Grzz.
Mess

Kan ook heel snel:

Houdt ALT ingedrukt terwijl je dubbelklikt op de map/bestand waarvan je wilt weten hoe groot deze is… Zie je meteen de eigenschappen. Dit werkt ook bij “Deze Computer” ea.

GR33TS, G@M3FR3@K

Je kan ook via een programma dat"windows commander heet simpel en makkelijk info over je mappen krijgen. dit programma kan je downloaden via tucows, en dan via astalavista de registratie code krijgen