Beschouwelijk

vbimport

Als regelmatige bezoeker, geruime tijd op de achtergrond en sinds enkele weken actief, moet ik zeggen dat ik af en toe die beschouwelijke zaken van Da_Taxman mis. Het is vaak een vreselijke zeveraar en iemand die wel graag zijn gelijk haalt, maar zijn over het algemeen goed beargumenteerde verhalen mis ik af en toe wel een beetje.

Ik zat gisteren zo’n beetje oude topics door te bladeren op zoek naar ouderwets lange postingsdie soms pure poëzie lijken. Een lang verhaal voor iets dat ook in twee zinnen gezegd had kunnen worden. Een afgesloten hoofdstuk (en ook niet de bedoeling om die affaire weer op te rakelen), maar een lang verhaal vond ik hier. Hij had het verhaal met twee zinnen kunnen samenvatten, sterker nog, met twee woorden: Rot Op!

Tax, zou je nog een keer een mooi verhaal willen schrijven? Misschien een suggestie: “Utopia, hoe moet het zijn?” (ben benieuwd wat voor ideaalbeeld we dan te zien krijgen :wink: )

Â

Â

tax heeft zo z’n redenen om minder actief te zijn

Tja, zeer goede redenen geloof ik wel (studie e.d.).
Ik mis het ook wel, maarja, hij komt wel weer eens terug, hoop ik :slight_smile:

Tja Taxxieman heeft ondertussentijd andere, belangrijkere zaken aan zijn hoofd… dus zullen we hem vanzelfsprekend hier een stuk minder zien…

En zijn verhalen… ja die waren altijd wat apart ja… heb niet zoveel aan SmartAss toe te voegen eigenlijk

Ik moest er net aan denken. Maar nu ik erop terugkijk lijkt het alsof Alasta het heeft ‘‘gedaan’’. Niveau omlaag trekken enzo. En die gozer is er toch niet meer? dus kan taxi terug komen.

Hmm, interessante uitdaging…

Ik zal mijn grijze cellen eens aan het werk zetten dit weekend, misschien dat ik iets uitgewerkt krijg.

En voor wat betreft het niveau…dat is al weer op een acceptabel niveau, maar mijn werk vraagt veel tijd, zeker omdat er ook nog een studie afgerond moet worden in mijn vrije tijd (ja, 8e jaars alweer)…

Ik vind toch dat Tax de enige was die echt in hoog aanzicht stond. Tax hield altijd op een mooie en goede manier gezag, en dat kan je niet van de meeste admins zeggen, die wat zelf ook wel eens de regeltjes schonden. Op de een of andere manier komt Tax altijd het volwassendste over vinnik.

Ja… en volgens mij is hij ook nog eens de knapste van ons allemaal! :stuck_out_tongue: Zie je dat ik ook kan slijmen - het is een talent!

Originally posted by R0bby
Ik vind toch dat Tax de enige was die echt in hoog aanzicht stond.

Ik denk dat je de rest van het (oude) team niet moet vergeten… mp|3, Zise, domin8tor en een aantal anderen die ik nu mogelijk vergeet (redneck?)…

Ook LOL! :

[b]CD Freaks rulez…
Take care and cherish the few posts you will see from me from now on…
[/b]

:wink:

Originally posted by R0bby
Ik vind toch dat Tax de enige was die echt in hoog aanzicht stond. Tax hield altijd op een mooie en goede manier gezag, en dat kan je niet van de meeste admins zeggen, die wat zelf ook wel eens de regeltjes schonden. Op de een of andere manier komt Tax altijd het volwassendste over vinnik.

ik denk dat je nu misschien een paar admins op de tenen trapt, tegenwoordig zijn er idd een paar admins waarvan je je afvraagt hoe ze uberhaupt admin hebben kunnen worden, maar tax is/was idd een goeie admin maar de admins van "de oude cdfreaks"dus voordat cdfreaks een hele tijd offine is geweest waren ook hele goeie en ook nu hebben we nog hele goeie admins die heel veel van hun vrije tijd in cdfreaks steken.