Bereikbaarheid NameZero domeinen

vbimport

Ik heb al een tijdje een domeinnaam bij NameZero, maar deze domeinen zijn nogal slecht te bereiken (met dank aan deKIKKER die mij er gewezen heeft).

Als ik eenmaal op zo'n domein ben geweest, dan doet ie het in het vervolg wel goed. Volgens mij omdat de browser dan gewoon uit z'n history leest en dus wel de pagina kan vinden...

Heeft iemand ook een domeinnaam bij NameZero en problemen met de bereikbaarheid?

GR33TS, G@M3FR3@K

Ja, sterker nog, ik heb er 2. Ik heb niet
zo’n problemen met de bereikbaarheid, maar ze zijn wel traag. Het ligt ook aan de
bereikbaarheid van je server. Als je je site op Geocities hebt, kan je wel even een pilsje pakken voor je site er is.

Dat komt doordat Namezero niet gewoon forwardt, maar eerst naar z’n eigen cache download, en dan naar jou .

Hier hebben de emailservers niet zo’n last van, maar erg snel zijn ze niet.

Het probleem is dus dat als ze te traag zijn, dan zegt de browser “Connection Timed Out”… Nu weet ik in ieder geval waar het aan ligt. Mijn pagina staat btw onder een wanadoo account, dus daar kan het niet aan liggen

GR33TS, G@M3FR3@K

PS. heb er ook twee

Ja Namezero heeft veel tijd nodig om de site in te laden… maar niet mega lang (bij mij teminste ook getest door bij vrienden in te laden)

Greetz Appie

[This message has been edited by Appie (edited 17 May 2000).]

Er zijn toch gemakkelijker wegen die naar een goed berijkbare naam voeren. V3redirect bv leid iedere URL om naar de aangegeven URL en je kunt er ook bijna je eigen naam kiezen ook.

Ja maar wie wil er nu een go.to/naam adres als je gratis een .com kunt krijgen…

Greetz Appie

Vind ik ook Appie, wat heb je nou aan een surf.to/something als je www.something.com kunt krijgen?

Ten eerste is de www veel makkelijker te onthouden voor veel mensen. Makkelijker toe te voegen aan zoekmachines (denk bijvoorbeeld aan altavista die de optie heeft “Go directly to the homepage of something”)…

domme vraag misschien maar ik heb me daar aangemeld en alles is goed gegaan zeggen ze en WAT dan?.

heb 2 com’s aangevraagd namelijk www.ways-to.com
en www.ways4sex.com

maar als ik daarop kom zegt die pagina niet gevonden oke…snap ik staat ook nog niets op , maar wat ik wil weten is wanneer of hoe zet je er wat op zodat je ermee aan de slag kunt want nu kun je er niets mee doen…

Gaarne uitleg hierover.

Ik heb nog nooit problemen gehad met mijn account www.uitgaansleven.com
,overal waar ik kom laadt de pagina snel. Ik zie ook niet dat hij eerst via namezero gaat.

Als ik de site laadt, dan zie je links onder direct wanadoo staan.

[This message has been edited by hoitinga (edited 18 May 2000).]

Ja, als je er eenmaal geweest bent, dan doet ie het prima. Want mocht die de site niet kunnen vinden, dan leest de browser gewoon uit z’n history en dan schakelt die dus door naar de site die daar in genoemd wordt.

Het probleem doet zich dus alleen voor als ik bij vrienden die de site nog nooit bezocht hebben.

Enne ThEWizz, ga naar controlpanel.jouddomein.com en daar moet je de url ingeven waar jouw site naartoe geschakeld moet worden. Kun je jouw domein nog niet zien, dan is die dus nog niet aangemaakt, of je hebt hetzelfde probleem als ik soms heb. Ook als je nog niets op je pagina hebt staan, moet deze toch gevonden kunnen worden…

Ps. ways-to.com doet het wel bij mij en die andere niet

GR33TS, G@M3FR3@K

vind het wel vreemd als ik bv naar de www.ways-to.com ga dan krijg ik kan server niet vinden of pagina kan niet worden geopend dus of ik doe wat fout?..of ?..

Strange strange…

Thnx alvast voor de informatie.

Op het moment dat je bericht krijgt dat je site online is duurt t nog +/- een dag voordat ie werkelijk online is.
Heb net ff gecheckt de jouwe is ondertussen al online.

Greetz Appie

He ThanX man dit is percies wat ik zoek.

Maar ik beb nog 1 vraag:
ik maak iedere maand een maandcd en nu wil ik die op internet promoten (niet verkopen) wat is de beste manier via zo weinig mogenlijk risico’s

The MAzTER http://www.themazter.com

dit krijg ik dus

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

dus ik snap niet dat 2 mensen al zeggen dat ie al online is…

heb het met win2000 geprobeerd en met win millenium 2525 maar nada geen van bijde kan verbinding krijgen…en ik personelijk denk niet dat het aan de @home verbinding ligt.

Thnx

TheWiZZ, dat is dus precies het probleem wat ik bedoel… Hij is allang in de lucht, maar je kan hem niet vinden!

Misschien moet je eens proberen in te loggen op http://controlpanel.ways-to.com

GR33TS, G@M3FR3@K

1 april grap ofzo? Klinkt erg mooi dat NameZero …

Echter … werkt voor geen f*ck !! Ik kan geen enkele pagina van jullie openen die onder dit topic vermeld staan.

Mzl

Het ligt aan je provider van internet, een evt proxy of firewall.
Met het ene account kan ik zo de pagina oproepen, met het andere (achter een firewall) doet 'ie het ook niet.
Probeer het eens bij iemand anders, het zou moeten lukken

Weet iemand hoe ik die idiote banner van mijn site krijg, sommige is het gelukt maar zeggen niet hoe?!?

K*t ding werkt gewoon helemaal niet, gisteren http://www.TheMAzTER.com aangemaakt en kreeg een mailtje die ik moest re-pleyen, heb ik gedaan en de site was volgens hun geopend, 'k ga kijken en doet het nog niet
'k heb trouwens niet eens een gebruikers naam en wachtwoord gehad!

The MAzTER

Hallo allen,

Ik heb het eindelijk door hoe het zit met NameZero.
Het is zoals iemand hier schreef, bij de eene server doet hij het wel (bv wanado - uitgangsleven.com) maar bijvoorbeeld bij worldonline werkt hij niet.
Hoe het komt weet ik niet maar het is wel knap waardeloos.
Maar jullie hebben het over een banner op de site bij NameZero, maar ik zie helemaal geen banner bij bv uitgangsleven.com.
Is die al reeds verweiderd of zie ik het verkeerd ???

deKIKker