Beperkingen

vbimport

Nou ik heb het gelezen, Da_Taxman. Beetje lullig allemaal. Al die regeltjes. Je moet wel goed opletten om nu nog iets te posten wat, .jou , schijnbaar niet bevalt. Ik neem aan dat dit hele verhaal voortkomt uit .jou ongenoegen over Herman B. ?!!

Het begint zo langzaam aan een forum te worden waar men zit te loeren of dat allemaal wel mag. Toch jammer. Maar ja, de belastingdienst wil graag alles weten, niet dan. :wink:

Een zwarte dag voor het forum.

Originally posted by HellRaiser
[B]Nou ik heb het gelezen, Da_Taxman. Beetje lullig allemaal. Al die regeltjes. Je moet wel goed opletten om nu nog iets te posten wat, .jou , schijnbaar niet bevalt. Ik neem aan dat dit hele verhaal voortkomt uit .jou ongenoegen over Herman B. ?!!

Het begint zo langzaam aan een forum te worden waar men zit te loeren of dat allemaal wel mag. Toch jammer. Maar ja, de belastingdienst wil graag alles weten, niet dan. :wink:

Een zwarte dag voor het forum. [/B]

laat ff duidelijk stellen dat het niet tax zijn mening is, tax heeft het uitgeschreven obv de regels die vroeger gehanteerd werden.

BTW wie is herman B? Herman brusselmans ?

Naar mijn weten geen zwarte dag voor het forum vandaag :wink:

Herman Brood man :slight_smile:
Die’s laatst van ut Hilton (hotel) afgesprongen

De genoemde ''regels" waren er altijd al. Alleen nu eens zwart op wit… eh… zwart op grijs :wink: gezet!
Er is geen verandering onder de zon, alleen duidelijker geworden.
Wat dus in het algemeen alleen maar verbeteringen kan betekenen.

Noem anders is een punt dat je niet aanstaat, kunnen we er best een discussie over houden.

Misschien is dat ijs van antartica naar je kop gestegen???

Ja, ik heb wel een punt wat me niet aanstaat:
D’r zitten teveel mensen te zeiken als er een grappige post of URL geplaatst wordt, (met als voorbeeld de Kanariepiet.com thread)
D’r zitten er altijd wel weer een paar bij:“boehoe, dat is GEEN humor… dicht die thread, boehoe”
Stelletje jankerds.

Nu weet ik zelf ook wel dat ik in het begin ook iets had tegen de Herman Brood thread, maar ik moet toegeven dat er wel humor tussen zit, maar aan de andere kant zitten er TE grove plaatjes/opmerkingen tussen.

Enfin, jullie weten wel wat ik bedoel.

Ok ff reply van mijn kant.

Als iemand iets niet grappig vind (admin of user) maar de grap wel door de beugel kan (in 99,9% vd gevallen) zal er zeker niet over gezeurt worden… als een user dat toch doet… jammer dan, moet je het naar niet lezen :)…

Dan over die regels. Ik kan me goed voorstellen dat velen nu toch zoiets hebben van wat is dit en dit is cd freaks niet en balblablablalbalbla… We zijn immers begonnen als een stelletje anarchisten en het CD Freaks gevoel is ook een beetje een anarchistisch gevoel tov de overheden (BUMA, BSA etc). Om dan opeens te leven met regels op dit forum (die er eerder slechts officieus waren) zal voor velen “zwaar” vallen. Gelukkig staan ze er daar maar ook dan voor erger gevallen zoals nog wel herrineren van Abnormaal e.d.
Verder verandert er nix en blijft het hetzelfde als pakweg een maand terug ofzow… tis alleen om problemen te voorkomen met gekke figuren die het egg willen verzieken…

Originally posted by The Sorcerer
D’r zitten er altijd wel weer een paar bij:“boehoe, dat is GEEN humor… dicht die thread, boehoe”
Stelletje jankerds.

Vrijheid van meningsuiting? Denk dat je het daar maar heen moet schrijven.
Als mensen dingen gaan roepen van dat de thread dicht moet enzo daar wordt toch door degenen die daartoe instaat zijn overheen gelezen. Threads gaan alleen dicht als er dingen gebeuren die nie kunnen/mogen. Plaatjes waarvan jij denkt dat het nie door de beugel kan… tja, das voor iedereen verschillend hè! Vond het nog wel meevallen eigenlijk. Er stonden geen foto’s van dat ie uitmekaar gesplet op de grond lag ofzo, iets wat dan evt misschien niet door de beugel zou kunnen, linkje naar het plaatje dan weer wel! :stuck_out_tongue:
Als mensen gaan zitten zeiken over van alles en nog wat dat moeten ze zelf weten (er is een limiet), als de spirit van mekaar helpen maar blijft. Dat is CDfreaks z’n sterke punt denk ik en ik zie dat dat punt ook behoorlijk stevig staat als ik zo door de verschillende fora heenstruin.

Nou ik heb het gelezen, Da_Taxman. Beetje lullig allemaal. Al die regeltjes. Je moet wel goed opletten om nu nog iets te posten wat, .jou , schijnbaar niet bevalt. Ik neem aan dat dit hele verhaal voortkomt uit .jou ongenoegen over Herman B. ?!!

Als je mij persoonlijk gaat aanvallen heb ik toch minstens het recht om mij te verdedigingen, dus bij deze even kort.

1. dat je hier een hele nieuwe thread voor op moet starten in plaats van een reactie in de poll over de regels, maar ja, daar zit ik verder niet zo mee.

2. Omdat ik die regels uitgetypt heb ga jij je frustratie op mij botvieren. Wat je echter niet beseft is dat voordat die regels uitgetypt zijn er een democratisch proces binnen het admin team gevoerd is. De regels in Engelstalige vorm stonden al aangehaald in the thread Veranderingen in de Dutch fora… Dus je referentie naar het Herman Brood topic is in deze totaal verkeerd.

3. Als ik het niet eens ben met een topic dan kan ik deze gewoon sluiten, of de regels nu op ‘schrift’ staan of niet, er geldt hier zoiets als een beleid en dat beleid is dus nu uitgeschreven, meer is het eigenlijk niet.

4. Ik denk niet dat verder iemand hier ooit bang is geweest om iets te posten omdat mij een andere mening is toegedaan. Er is een duidelijk verschil tussen wat ik zelf vind en wat ik vind dat moet kunnen op dit forum, dus waar je die angst in een keer vandaan haalt is mij een absoluut raadsel.

[B]Het begint zo langzaam aan een forum te worden waar men zit te loeren of dat allemaal wel mag. Toch jammer. Maar ja, de belastingdienst wil graag alles weten, niet dan. :wink:

Als iedereen zich normaal gedraagt dan hoeft niemand zich zorgen te maken, maar in de afgelopen tijd is gewoon gebleken dat er een paar onverlaten zijn die dat dus blijkbaar niet kunnen. Wat ik absoluut wil proberen te voorkomen, voor zover dat aan mij ligt, is dat het hier zo’n zielig zooitje als op GoT (Tweakers) gaat worden, maar zoals het de laatste week gaat zie ik daar ook niet zoveel kans op, de meerderheid gedraagt zich en levert weinig problemen op.

De regels zijn nu eenmaal nodig gebleken, we hebben het lang zonder kunnen doen, maar het is aan bepaalde mensen te danken dat ze nodig zijn. Het is een houvast voor iedereen op dit forum en geloof me, ik had ook graag wat anders gedaan dan ze uit te typen en naar HTML te converteren, ik kan mijn tijd ook beter besteden.

Da_Taxman

ps Ik werk niet voor de belastingdienst, maar aan de andere kant…get your facts straight :wink:

Tsjonge jonge, wat een ophef over niets…

als je je stoort aan dit forum, of aan de handelswijze ga dan ergens anders heen, waar het beter is, of zet je eigen forum op.

wil je dit niet, dan moet je je aan de regels houden…

en Da-Tax… maak je niet dik, denk om je rikketik :wink:

volledig met tdi eens. Tax maakt je daar niet druk.

relax :wink:

Originally posted by TDI
[B]Tsjonge jonge, wat een ophef over niets…

als je je stoort aan dit forum, of aan de handelswijze ga dan ergens anders heen, waar het beter is, of zet je eigen forum op.

wil je dit niet, dan moet je je aan de regels houden…

en Da-Tax… maak je niet dik, denk om je rikketik :wink: [/B]

pcies :stuck_out_tongue:

Er is geen mens het zelfde, gelukkig maar ook want dan zou het een saaie bedoening worden.
Het wil dan ook niet zeggen wat de een als humor ziet dat iedereen dit als humor moet zien, het kan soms kwetsend zijn, Dan noem ik maar een klein voorbeeld een mop over dove mensen, die kan voor de ene leuk zijn maar voor de gene die doof is kan het als kwetsend ervaren worden. En wat de regels betreft overal waar er iets gedaan word in clubverband of bij cdfreaks of op je werkt en in de burgermaatschappij moeten er regels zijn. En als je het niet met de regels eens bent op wat voor wijze dan ook, dan kun je dat volgens mij ook op een normale manier duidelijk maken, en vragen het waarom het op die wijze is gedaan. Dus regels moeten er nu eenmaal zijn en in dit geval beslissen de mensen van cdfreaks welke regels er in acht moeten worden genomen.
Gr Tropiesvisje
:cool:

Wat een wijze uitspraak voor een visje :wink:

Heb je naaste lief als jezelf ofzo? Er werd onder andere teveel gezeikt op de Admins en dat doe jij dus ook hellraiser. kappen met die shit. En post idd in de rulez post :slight_smile:

Nog wat; als iemand iets geen humor vind moet ie eigenlijk ook niet zeiken; ga dan maar naat Tweakers :slight_smile:

[B]Nou ik heb het gelezen, Da_Taxman. Beetje lullig allemaal. Al die regeltjes. Je moet wel goed opletten om nu nog iets te posten wat, .jou , schijnbaar niet bevalt. Ik neem aan dat dit hele verhaal voortkomt uit .jou ongenoegen over Herman B. ?!!

Ik weet het, de reply is een van de velen, en misschien is dit al eens gezegd. HellRaiser, je toon bevalt me niet… of ik nou admin was geweest, of niet, je toon bevalt me gewoon niet.

Zeker niet als ik kijk naar je aantal posts. Ik weet dat dat niet mag, en dat het niets uit zou mogen maken hoeveel posts iemand heeft, maar als ik naar jouw verdiensten kijk voor dit forum, denk ik dat je je grote mond moet dicht houden.

Zoals eerder gezegd zijn deze regels in overleg opgesteld (sort of).

Volgens mij snapt hij het JOKJ… hij heeft niets meer gepost :wink:

Ik wil toch even iets zeggen. :frowning:

Ik vind het goed dat er een admin team is.

Waarom

Dit voorkomt dat dit forum in een zeer korte tijd de afgrond in dondert.

Als ik even eerlijk mag zijn, als er mensen zijn die iets (wat zij nuttig vinden) kwijt willen wat niet direct iets met cdfreaks heeft te maken, moeten zij misschien maar een forum oprichten waar zij deze info kwijt kunnen, of misschien als de admin team het er mee eens kunnen zijn een aparte dependant met deze onderwerpen, niet dat ik er om zit te springen.

simpel gezegd, hoe meer troep hier wordt verzameld hoe meer de echte rede van dit forum verloren gaat.

Sorry maar ik moest dit even kwijt en ik heb me nog ingehouden.

Met vriendelijke groet

The Observer.

ps. mijn waardering gaat uit naar het admin team, want zij houden dit forum in goede vorm. :slight_smile:

Originally posted by Observer
[B]Ik wil toch even iets zeggen. :frowning:

Ik vind het goed dat er een admin team is.

Waarom

Dit voorkomt dat dit forum in een zeer korte tijd de afgrond in dondert.

Als ik even eerlijk mag zijn, als er mensen zijn die iets (wat zij nuttig vinden) kwijt willen wat niet direct iets met cdfreaks heeft te maken, moeten zij misschien maar een forum oprichten waar zij deze info kwijt kunnen, of misschien als de admin team het er mee eens kunnen zijn een aparte dependant met deze onderwerpen, niet dat ik er om zit te springen.

simpel gezegd, hoe meer troep hier wordt verzameld hoe meer de echte rede van dit forum verloren gaat.

Sorry maar ik moest dit even kwijt en ik heb me nog ingehouden.

Met vriendelijke groet

The Observer.

ps. mijn waardering gaat uit naar het admin team, want zij houden dit forum in goede vorm. :slight_smile: [/B]

Indien dit forum alleen maar CD Freaks minded was (dus kopieren, rippen, hardware, software) zou het hier stukken minder druk en gezellig zijn… en dat willen we niet… (maar dat spreekt voor zich)