BePaid

vbimport

Is er al iemand die werkt met Bepaid???

Dat is surfen en betaald krijgen door reclame te zien.

Ik heb mezelf al 2 maanden geleden opgegeven maar tot nu toe niets vernomen van leveren software.

Bad//\a//

idd
ik loop die *** lui al dagen lang te mailen
maar ze mailen niet terug

Ben je niet de enige, sluit maar achter in de rij aan.
Heb ook nooit iets meer van ze gehoord

Ik heb wel een berichtje van hun gekregen toen ik schreef of ik in de maling werd genomen…hier het antwoord:

Hi

We are not a fraud company. That is exactly the reason why this has taken such a time, that is we are trying to do our best in giving our users a perfect product.

We would like to extend our sincere apologies for any inconvenience caused by the delay of our software launch. We appreciated your loyalty and patience.

With all the recent news surrounding Internet companies that release software before it is capable of handling extensive traffic, BePaid.com understands the importance of having a reliable software platform in place from the beginning. This is why we continue to conduct extensive testing on our AdVision product.

We will not start to show any ads until you have got the AdVision Control. So in fact, if you get the AdVision Control 5 days later than your X friend, you will still get the ads that he/she saw. The ads will just wait for you and you will see them as soon as you have got the software.

In the meantime, we thank you again for your patience and remind you that all BePaid members will be notified with e-mail as soon as the software is ready for immediate download.

Notice that our ads will be an entertainment to watch We are not talking about normal ads like you have seen so far on the Internet! We are talking about full screen ads with motion and sound!!

Best Regards
Rut Steinsen
Marketing Dept.

Heb me ook al opgegeven maar nooit antwoord op gehad.

Afzetterij?

ik ben al zeker 5 maanden ingeschreven maar dus ook nog geen reactie gehad.
Voor degene die zich nog willen inschrijven: http://www.bepaid.com/users.rhtml?REFID=10141753

spam, spam, spam, spam, spam, spam!!

en Spam !!!