Bent U de warmte ook zat?

vbimport

IK WEL !!!

nee man dit weer is perfect :slight_smile: Straks krijgen we weer regen natte sneeuw en al dat gedoe meer…

absoluut niet zit meestal in aircoditioned omgeving (werk). En als ik niet aan het werk ben geniet ik van dit supergoede weer. Behalve 's nachts dan, voor te slapen mag het wat koeler zijn. Bah we zullen maar weer een nachtje op terras gaan zitten bij mijn favoriet cafeetje:)

k kan wel goed tegen de warmte en de laatste tijd leef ik ook wel een beetje s’nachts, k heb namelijk een beetje veel gefeest deze week… en s’nachts is het wel goed te doen!!!

Van mij mocht het altijd zo zijn, ik ben gek op deze temperaturen…

Alleen jammer dat me girl er totaal niet tegen kan… die loopt de hele dag te puffen…

Maareuh daar hebben we dan ook een grote ventilator voor die voor wat luchtcirculatie zorgt…

Jeetje, fantastisch weertje toch?? Zo kan een mens tenminste BUITEN komen en leven. Want de Belgische traditie wil acht maanden koud en nat weer en voor de rest een beetje zon. 't Is inderdaad een beetje overweldigend, maar wie gaat er nu klagen??? Zaaaaalig gewoon…

Maar om eerlijk te zijn : mijn vriend wens ik dit weer niet toe. Hij heeft herexamens en zit nu te puffen op zijn bloedhete dakstudio…leuk is anders.

bij ons was het de afgelopen 2 dagen braderie er srond 's avonds meer op straat dan in het cafe en de terasjes deden het goed. maar het mag voor mij toch wel wat koeler.

Originally posted by Dee-ehn
[B]Van mij mocht het altijd zo zijn, ik ben gek op deze temperaturen…

Alleen jammer dat me girl er totaal niet tegen kan… die loopt de hele dag te puffen…

Maareuh daar hebben we dan ook een grote ventilator voor die voor wat luchtcirculatie zorgt… [/B]

Je hebt waarschijnlijk ook nog wel wat andere trucks om je GIRL koud te krijgen…

Ik zweet me te pleuris hiero. Mijn kamer staat precies zo dat de zon er van 12:00 tot 18:00 er kei hard inschijnt. Mijn armen zijn aan het bureau vastgekleefd. En om de 5 minuten moet ik het plasje water wegpoetsen :frowning: verder wel leuk als je naar het strand gaat:D die hitte… Maar swinters ga ik nie zeiken als het -10 is ofzo. lekker kou :slight_smile:

Ik vind het weer heeeerluk! Van mij mag het zo wel blijven tot het eind van het jaar;). :cool::cool::cool:

Dit is pas leven… vakantie en lekker weer

maar morgen weer werken :frowning:

nee ik ben altijd zat.:slight_smile:

van mij mag dit weer ook wel blijven > in de winter met die sneeuw en regen op de fiets (bromgeval mot ik niet) is ook nix!

zomer rulez! :cool:

Van mij mag het voorlopig nog wel zo blijven. 'k Heb nu vakantie…

Originally posted by m-pox
[B]

Je hebt waarschijnlijk ook nog wel wat andere trucks om je GIRL koud te krijgen… [/B]

Ik denk eerder aan HEET :stuck_out_tongue:

maar nu ff over het weer :wink:

30-35° hier, om te stikken :wink:

neeeeeeeeeeeeeeej echt niet, zomer rulez…
heeerlijk deze temperaturen dat het nog maar lekker
een paar weken zo warm blijft…

nope, want het zonnetje bevordert de stimulans van ons leven :wink: heb ik is ergens gelezen. Maw, als de zon schijnt is je gemoedsrust beter, dan wanneer 't regent :wink:

Originally posted by Mattel007
nope, want het zonnetje bevordert de stimulans van ons leven :wink: heb ik is ergens gelezen. Maw, als de zon schijnt is je gemoedsrust beter, dan wanneer 't regent :wink:

Volgens mij lees jij teveel van die rare boekjes :stuck_out_tongue:

rofl, welke boekjes :wink: ?

Ik vind het altijd relaxed als ik in korte broek kan lopen! Jammer dat het in NL altijd gelijk zo broeierig wordt als het kwik stijgt!
Me kamer is echt een sauna gelijk! Ook me pc temp heeft het zwaar te verduren! LOL! :cool:

Het schijnt donderdag weer minder te gaan worden, mooi dat ik dan pcies 2 weken op vakantie ga! 2 weekjes Griekenland, heerlijk! :cool: