Benchmark score

vbimport

wat is jouw benchmark score 2001??

hoe bekijk ik dat waar download ik dat wat is er goed?

Nou jij weer :stuck_out_tongue:

Grtz JP.
www.jpschadde.com

met je computer bekijk je dat :wink:
je test je videokaart
:cool:

oh, alleen de videokaart maar, totaal oninteressant als je geen spelletjes speelt, zoals ik.

Mijn score is 3152 met een TB 1200 op een Asus a7v133 met 384 MB RAM en een Creative Geforce 2 GTS
En heb de versie 7.58 van de nvidia detonator drivers gebruikt.

Trouwens nog een leuke easter egg:

Egg Title : Hidden 3DMark2001 Game: Holy Cow!

How to crack it:

• Download and install 3DMark2001 (Download from www.madonion.com/download).

• Start program click on the “Edit” Button under Project Menu in user interface.

• Change default project name from [My Benchmark] to Holy Cow! and click OK.

• Click [Game Demo] button in the UI.

And ‘Voila!’ instead of benchmarking game tests you’re going to be thrown into a landscape that has flying cows hovering above your jeep and you get to duel against this dangerous menace.

Kheb um nog niet geïnstalleerd maar ik vertrouw ook niet echt in de resultaten. Kheb benchmarks altijd al een beetje vaag gevonden; ze testen dan zogezegd de “extreme situaties” maar of het allemaal zo objectief is weet ik niet.
Kijk maar: met de 3D2000-benchmark haalde m’n maat geloof ik 2500 met zijn “perfect getunede game-pc”
Ik haalde met mijn “werk-pc” een score van 1800 ofzo, maar als we dan Soldier Of Fortune speelden, dan bleek dat het met mijn systeem veeeeeel vlotter ging dan bij m’n maat (bij hem schokte het beeld, op dezelfde resolutie…) Daarom dat ik de waarde van dergelijke tests wel wat wil relativeren.

TNT2 ultra (Viper 770, 32 mb):
1151 - 1024x768x32
1250 - 800x600x32

Op de gewone TNT (viper 550, 8 mb)
had ik 548 :confused: - 800x600x32

Woensdag post ik de nieuwe scores :slight_smile:

dan is m’n ASUS 8200 DeLuxe binne :p:p:p

O ja… systeem:
PIII 800EB
256 RAM
Win2K
DirectX 8

En waar ken ik de driver versie vinden?
zie wel zo iets als: 5.12.01.0650

Driver versie vind je bij
control panel --> display properties(beeldscherm) --> settings(instellingen) --> advanced --> Geforce2 GTS(of asus 8200 oid)

Veel mensen gaan met die benches ook de mist in met verschillen in v2000 & v2001!!
De 2000 scores liggen nm veel hoger dan die van 2001!!