Ben weer terug

vbimport

Na een lekkere, hete en vooral ontspannende vakantie in spanje ben ik weer terug om met vol goede moed aan het forum te beginnen :slight_smile:

SuK6 dan maar weer :slight_smile:

Originally posted by sies
Na een lekkere, hete en vooral ontspannende vakantie in spanje ben ik weer terug om met vol goede moed aan het forum te beginnen :slight_smile:

Ik ben vandeweek weer thuis en spreek je op ICQ wel voor een volledig verslag over het een en het ander :slight_smile:

wees welkom
je nemen je weer om met beide armen

Welkom terug in ons kikkerlandje waar de temraturen zo laag zijn dat ik er haast depresief van word! maar ik blijf hopen op Beter weer maar om niet te ver af te dwalen welkom terug!:slight_smile:

Hé jij daar bruin gebrande

Welkom terug :cool: in onze vochtige streken

Originally posted by RaSta
Hé jij daar bruin gebrande
Welkom terug :cool: in onze vochtige streken

Hij heeft in Spanje waarschijnlijk ook wel genoeg vochtige streken gezien :smiley:

(Sies weet wel waar ik op doel… en de mensen die hier veel lezen en onthouden ook wel :))

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Hij heeft in Spanje waarschijnlijk ook wel genoeg vochtige streken gezien :smiley:

:)) [/B]

hahahaa LOL

Welkom terug, hopelijk ook uitgerust ?

mrDJ

LOL welkom terug sies, en hopelijk heb je genoten
van de vochtige streken :slight_smile: :slight_smile:

genoten heb ik zeker…uitgerust na al die inspanning valt wel mee…maarja vochtige streken waren er genoeg jah :slight_smile:

welcome back :cool:

Originally posted by sies
[B]Ben weer terug

[/B]

oh no it’s back, run run :slight_smile:

lol

wb, lekker late reply =)