Ben op zoek naar cd sleeves

vbimport

Nou ja, de post zegt het al, ik ben op zoek naar opbermapjes (hoesjes) waar ik mijn gebrande cd's in kan opbergen.
Ik heb al ff bij de shop gekeken, maar ik kon daar niet vinden wat ik zocht.
Ik zoek namelijk sleeves die ongeveer het formaat van een a4 tje hebben en waar dan een aantal (waarschijnlijk 2 ) cd's in passen
Deze moeten dan ook nog voorzien zijn van gaatjes zodat ze in een multoband of archiefmap kunnen worden opgeborgen.
Op die manier kan ik makkelijk voorin een inhoudsopgave maken welke mp3 ik waar in de map kan vinden.
Ik vind het een bbetje overdreven om iedere keer als ik nieuwe mapjes nodig heb ook een nieuwe draagtas te moeten kopen zoals in de shop (als ik het goed gezien heb in ieder geval)

dat zou ik ook graag willen, want momenteel heb ik zo’n 2500 divx’en die in mappen van 264cd’s zitten van caselogic.
zo’n sleeves die je in ringmappen kan steken zouden voor mij een heel goedkopere oplossing zijn.

Ik heb bij een van de links in deze thread http://club.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=50562 wel wat gevonden wat in een multomap kan (een soort enkele case logic hoesjes) maar dat is nog steeds niet precies wat ik bedoel (enkele cd’s en geen a4 tjes)
het was de yahoo link trouwens

domi, Komen die dingen ook in de shop zou in ieder geval beter zijn dan zoals het nu is bij mij thuis

wat voor map het ook is, er komen altijd ! krasjes op
bij het in -uit halen vd cd
beste blijft gewoon n jewel case (dun of dik)

mja dat wel , maar tis toch niet dat je de cd er elke dag uitneemt, dus zoveel kwaad kan dat allemaal niet.