Ben ik ff blij dat ik IT'er ben :)

vbimport

Dit las ik net op internet:

Volwassen watjes en nerds hebben een beter sexleven dan de gemiddelde Amerikaan. Dat blijkt uit een enquete van een site gericht op mensen uit de IT sector. Daaruit blijkt dat IT’ers 108 keer per jaar de liefde bedreven, 37 procent boven gemiddeld.

“We wilden met de enquête een beter beeld krijgen van de gebruikers van onze site”, zegt Russ Curtis van de site JustTechJobs.com. “We voegden de seksvraag als een grap toe, maar de respons verbaasde ook ons.” Zo’n tienduizend mensen deden mee aan het onderzoekje. Driekwart van de ondervraagden was van het mannelijke geslacht. Zij hadden er geen probleem mee om zichzelf te omschrijven als watje of nerd.

Volgens Russ Curtis ligt de reden voor het geslaagde seksleven van nerds voor de hand. “Deze mannen waren waarschijnlijk vroeger het mikpunt van spot en pesterijen, net als ik. Zij hebben voor hun 23ste jaar nog geen vrouw gekust. Nu hebben ze geld en macht en zijn zij meteen aantrekkelijk voor de andere sekse. Neem maar van mij aan dat ze hier hun voordeel mee doen”, aldus Curtis.

Fijn he? :smiley:

Euh het klopt niet zo heel erg precies (dat met die 23 jaar en kussen enzow) maargoed vond het wel lachen dus ff posten :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Driekwart van de ondervraagden was van het mannelijke geslacht.

Wat zou jij zeggen dan als je minder dan 2x per week sex zou hebben?! (dus minder dan 100x perjaar)
Ga je toch nie toegeven!?
Gelukkig hoef ik dat nie toe te geven… heb lieve girl! :wink:

Hmmmz, ik ben zelf ook IT-er…helaas heb ik het soms zo druk dat ik er ff een weekie niet aan toe kom. Meestal plan ik dat wel zo dat m’n vriendin dan haar maandelijkse periode heeft. De ene week neuk je meer dan de andere. :wink:

Ik weet niet hoe het zit bij jullie, maar ik ben vroeger nooit gepest. Ik was zelfs 1 van de weinige die een vriendin had toen ik 16 was (en dat heeft 7,5 jaar geduurt). Nooit gepest en nooit problemen gehad met vrouwen of sex… Maybe moeten de nerds dan maar eens naar Lloret de Mar gaan hehehe

[QUOTE]Volwassen watjes en nerds hebben een beter sexleven dan de gemiddelde Amerikaan. Dat blijkt uit een enquete van een site gericht op mensen uit de IT sector. Daaruit blijkt dat IT’ers 108 keer per jaar de liefde bedreven, 37 procent boven gemiddeld. [QUOTE]

Volgens mij gewoon sex uit het vuistje.

mzzl

Dat ligt bij mij dan toch echt anders.
Ik heb het afgelopen jaar 0x per week sex gehad.
dus 0x in dat hele fucking jaar!
:frowning:

Ik ga nu ff naar mijn kamer om een potje te janken, ok? :wink:

Originally posted by Brinta
[B]

Volgens mij gewoon sex uit het vuistje.

mzzl
[/B]

LOL

He dee-ehn leuk te horen dat je it-er bent. zie mijn printerprobleem onder “dutch serious questions & answers”! weet jij raad?

Ik zal ff kijken naar je printerprob kijken of ik er wat op weet…

Ik heb ook een reactie geplaatst…
moet in feite voldoende zijn voor je probleem.