Ben ik een cdfreak?

vbimport

Hoeveel cd’s moet je hebben om een cdfreak te zijn ?

Sorry hier kan ik helaas niet eenduidig op antwoorden.

Het gaat zich niet alleen om kwantiteit maar ook om kwaliteit! Dus niet alleen hoeveel cd’s je hebt maar ook WAT voor cd’s je hebt :slight_smile:

Maar verder ben je hier reuze welkom hoor :slight_smile:

het gaat er niet om dat je veel cds hebt
maar dat je veel cds wilt hebben :slight_smile:

wat een perfecte uitleg
'k sluit er mij volledig bij aan

Veel cd’s vergaren een verstandige manier van langetermijnplanning, zodat je na 1 jaar de obsolete als alternatief voor nieuw behangetje kan gebruiken.

Ik wil ook altijd veel cd’s hebben! Het liefst dat ik bijna niet meer weet waar ik ze neer moet leggen! Dat lukt al aardig! :wink:

Ik vind persoonlijk dat ik ook wel een cdfreak ben alhoewel ik niet meer zoveel cd’s heb nadat ik ze verkocht heb. Ik heb per slot van rekening net zo’n T-Shirt gekocht

Originally posted by cum-a-lot

je bent pas freakie wanneer je een cdfreaks t-shirtje hebt :wink:

Originally posted by cum-a-lot

Ik denk dat je geen CD Freak bent als je deze vraag moet stellen…

Iedereen die dat wil zijn is een CD Freak!

Je hoeft niet veel CD’s te hebben of te willen hebben, als jij je hier prettig voelt en het gevoel hebt dat je hier je ei kwijt kan dan ben je wat mij betreft net zo’n CD Freaker als een ieder ander.

Het maakt niet uit hoeveel tijd je hier besteed (hoe meer hoe liever natuurlijk :wink: ), hoeveel postings je hebt of welke status je hebt, gewoon jezelf zijn en dit een plekje laten zijn waar je je (een beetje) thuis voelt.

Power to CD Freaks!

Originally posted by Da_Taxman
[B]Iedereen die dat wil zijn is een CD Freak!

Je hoeft niet veel CD’s te hebben of te willen hebben, als jij je hier prettig voelt en het gevoel hebt dat je hier je ei kwijt kan dan ben je wat mij betreft net zo’n CD Freaker als een ieder ander.

Het maakt niet uit hoeveel tijd je hier besteed (hoe meer hoe liever natuurlijk :wink: ), hoeveel postings je hebt of welke status je hebt, gewoon jezelf zijn en dit een plekje laten zijn waar je je (een beetje) thuis voelt.

Power to CD Freaks! [/B]

Kijk! dit is de uitspraak van het jaar! Waar het eigenlijk op neer komt is dat CD FREAKS van iedereen is, en iedereen is vanCD FREAKS…

We OWN you!!! :smiley:

Voorwaarden voor de Die-Hard “echte CDFReaK” :

-Minimaal 1 T-Shirt besteld hebben van CD-Freaks

-Minimaal 1000 cdrs op je kamer hebben liggen, waarvan 900 gevuld met de softwaren van dit jaar :wink:

-Minimaal 50 cdr(w)'s aan je muur hebben hangen…

-Minimaal 10 post in de serieuzere hard/soft-ware threads! (wordt nog moeilijk ;))

Wie voldoet er aan?

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]
-Minimaal 10 post in de serieuzere hard/soft-ware threads! (wordt nog moeilijk ;))

[/B]

zucht
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.

Verder heb ik reeds mijn mening gegeven over wanneer men een CD Freak is…

Originally posted by Da_Taxman
[B]
zucht
Het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit.

Verder heb ik reeds mijn mening gegeven over wanneer men een CD Freak is…
[/B]

je hebt gelijk; 2735 kwaliteitspostings zijn nauwelijks de moeite

whatever Tax…dit is MIJN mening… :smiley:

Originally posted by Misha
[B]

je hebt gelijk; 2735 kwaliteitspostings zijn nauwelijks de moeite [/B]

het was niet zo heel erg lang geleden een stuk of tien…om maar aan te geven hoeveel waarde dit aantal heeft…voor mij dan

En Hoofdloos, ok, dat is jouw mening, maar ik ben het daar dus niet mee eens (we agree to disagree) :wink:

Sorry Tax ik ben het ook niet met je eens. Het aantal (goede en zinnige) posts op het forum vind ik degelijk wel van belang daar het er veel mee te maken heeft hoeveel tijd en aandacht je in cdfreaks steekt en het dus zeker iets zegt over je bekwaamheid e.d…

Originally posted by Dee-ehn
Sorry Tax ik ben het ook niet met je eens. Het aantal (goede en zinnige) posts op het forum vind ik degelijk wel van belang daar het er veel mee te maken heeft hoeveel tijd en aandacht je in cdfreaks steekt en het dus zeker iets zegt over je bekwaamheid e.d…

Het aantal zegt niets…
Als je zegt het aantal zinnige en nuttige posts dan ben ik het met je eens, dat zou wel iets uitmaken, maar dat staat er niet, er staat alleen een totaal aantal posts.

En voor wat betreft de tijd die erin gestoken wordt…iemand kan ook heel veel tijd erin steken en maar weinig posten (omdat het antwoord bijvoorbeeld gegeven is en een reactie niets zou toevoegen aan de discussie).

Het aantal posts kan in zoverre iets uitmaken dat iemand met 1500 posts toch sneller serieus wordt genomen dan iemand met slechts 10 posts. Maar dat maakt iemand met 10 posts niet minder CD Freaker dan iemand met 1500 posts (kijk nou naar mij, van die 2700 posts of zo daar zit toch ook behoorlijk wat onzin tussen, zeker sinds dit het ‘Dutch Cafe’ heet ;))

Maar dit moet niet weer zo’n oeverloze post worden over status en aantal posts…die hebben we al te vaak gehad en ik laat me daar ook iedere keer weer in meeslepen :wink:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

-Minimaal 1000 cdrs op je kamer hebben liggen, waarvan 900 gevuld met de softwaren van dit jaar :wink:

[/B]

Nie iedereen heeft kabel internet of adsl :mad: